Můžu s tímto průměrem dostat jedničku?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
30422
24.5.22 19:50
@Ivan PPZ píše:
On samotný průměr nemusí fungovat, roli hraje i různá váha známek.
Stručně- 1,6 moc na 1 nevypadá, ale jistě záleží i na přístupu pedagoga.

No tak pokud hovoří o průměru, který jí ukazuje systém, tam tam už je váha známky započtena.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
247
24.5.22 20:06

@lucad77

Osnovy už dlouho neexistují, fungují pouze učební plány 🙃 zkuste si o tom něco zjistit.

Osnovy už od roku 2005 právně neexistují. Na základě Školského zákona č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání.

Já mám titul, co vy?🙃 a stále ještě studuju dál a maturitu mám též s vyznamenáním

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
59426
24.5.22 20:20
@Anonymní píše:
Dobrý den mám průměr 1,60 myslíte že můžu dostat jedničku?

Tak ještě budou nějaké známky ne? O jakou jde třídu? Většina učitelů když je totakové na hraně ještě dá šanci na vyzkoušení ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30422
24.5.22 20:28
@Upirek123 píše:
@lucad77

Osnovy už dlouho neexistují, fungují pouze učební plány 🙃 zkuste si o tom něco zjistit.

Osnovy už od roku 2005 právně neexistují. Na základě Školského zákona č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání.

Já mám titul, co vy?🙃 a stále ještě studuju dál a maturitu mám též s vyznamenáním

Titulem se chlubí jenom absolutní hlupák. Ten má dneska kde kdo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
247
24.5.22 20:31

@hanka.br. Zajímavé je, že k těm osnovám se už nevyjadřujete 🙃 to o něčem vypovídá

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Janli
24.5.22 20:31
@Upirek123 píše:
@lucad77

A doma máš trezor, my víme….. 8)

• Citovat
  • Upravit
30422
24.5.22 20:34
@Upirek123 píše:
@hanka.br. Zajímavé je, že k těm osnovám se už nevyjadřujete 🙃 to o něčem vypovídá

Nevím o čem - o čem? O osnovách jsem nic nepsala, nemám se k čemu vyjádřit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11092