Náhrada mascarpone

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2427
10.11.22 14:57
@aiwwa píše:
Prosím tě, nebuď hnidopich, každý dobře ví, že svíčková je kus hovězího. Ale zlidovělo to a říká se tak i té omáčce, i když správný název jídla je „hovězí svíčková pečeně na smetaně“.

Tak se jí tak říká špatně. Stejně jako se říkalo máslo Ramě nebo pomazánce. Ani jedno máslo nebylo.
Už aby i v restauracích tenhle nešvar zanikl. Objednáš si čínský nudle a dostaneš špagety s lečem. Jídla mají svoje názvy. Když budete slepici říkat holoubek, tak to z ní holuba neudělá.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Birds
10.11.22 15:10
@Terezzzaaa píše:
Krásný dobrý den, kamarádka slaví narozeniny, a tak jsem se rozhodla že budu dělat cheesecake. Jak všichni víte dává se do něj mascarpone. Jsem student, takže se chci zeptat zda existuje nějaká levnější surovina, kterou můžu mascarpone nahradit.
Předem děkuji za odpověď.

Nepročítám celou diskuzi, ale upřesním, že americký cheesecake se dělá ze sýru Philadelphia. Mascarpone patří do italského dezertu tiramisu. Každopádně, obojí je poměrně drahé, pokud to není zrovna v akci.

Jako náhradu do cheesecake lze použít:

• Tučný měkký tvaroh v postříbřeném papírovém obalu (lepší než ve vaničce). Na chuti koláče sice poznáte, že jde o tvaroh, ale konzistence je výborná
  • Lučina – dodá krému nenapodobitelnou chuť díky slanosti
  • Žervé – výsledek se blíží lučinovému koláči
  • Smetanový sýr –zřejmě nejbližší náhrada původního krémového sýra Philadelphia, například Fénix z Jaroměřické mlékárny, balení je podobné malé Lučině.
  • pomazánkové máslo
  • Citovat
  • Upravit
Birds
10.11.22 15:13
@ludmilaadamkova píše:
Mám dobrou zkušnost s recepty z této stránkyhttps://www.kucharkaprodceru.cz/…cake-recept/

Přesně dle tohoto receptu jsem cheesecake dělala a výsledek naprostá bomba. Skvělá je ta tabulka pro přepočet surovin pro různé velikosti dortových forem.