Neschopenka na odpočinek v těhotenství?

Anonymní
3.12.19 07:37

neschopenka, odpočinek ?

Ahoj všem,
doufám, že zde nespustím nějakou nepříjemnou diskuzi, ale chtěla bych se zeptat někoho, kdo má třeba stejnou zkušenost… Jsem v 8TT, pracuji a studuji VŠ, na studium mi padne většina dovolené a tak už teď na konci roku žádnou nemám a popravdě, jsem dost vyčerpaná. Je mi celý den špatně od žaludku, bolí mě hodně hlava a jsem hrozně unavená. Práci mám sice v kanclu u PC, ale ten mi na tu hlavu moc nepomáhá, do toho mám teď zkouškové, tak se po nocích učím.
Zítra jdu k lékaři na krev a popravdě, napadlo mě, zda mu neříct, jestli by mi nemohl dát na týden - 8 dní neschopenku. Poslední týden před svátky máme uzávěrky, to bych do práce jít už potřebovala a i chtěla, ale docela by mi bodlo být teď týden doma a prostě si jen lidsky odpočinout. Kdybych měla dovolenou tak si vezmu hned dovolenou, týden neplaceného volna mi v práci nedají.
Prvních 14 dní, myslím, náhradu mzdy platí zaměstnavatel, takže žádné „zneužívání“ dávek.
Snad tím nikoho nepobouřím a zeptám se na názor.. co myslíte, napíše mi gyn. takhle neschopenku třeba jen na týden, týden a půl z důvodu únavy, bolesti hlavy a nevolnosti? Mám gyn. docela v pohodě, ale nikdy sem o neschopenku nežádala tak nevím…
Předem děkuji za komentáře všech.
Pěkný den.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7917
3.12.19 07:46

Je to jen o domluvě…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20202
3.12.19 07:48

Řekni, že zvracíš jak šakal a neschopenku ti dá. Pokud jsi KO, tak proč bys neměla zůstat doma? Kdyby jsi byla nemocná a cítila se stejně, tak taky budeš ležet doma. To jen údernice chodí úplně vyřízený do práce a hlásají, že těhotenství není nemoc.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
391
3.12.19 08:02

Mě doktorka sama nabízela neschopenku, kdyby mi nebylo dobře. Myslím, že to nebude problém. Někdo je na neschopen se celé těhotenství a nedá se nic dělat. Zkus si odpočinout a uvidíš, jestli to bude lepší.