Neumím se zabavit sama

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní  15.04.18 13:03
Neumím se zabavit sama

Ahoj, omlouvám se za anonym, ale připadám si jako malé dítě :roll:. Mám problém, jak už stojí v nadpisu, neumím se zabavit sama. Mám přítele, se kterým žiji. Je mi 23 let, studuji VŠ (pro mě mimochodem velké trápení, nebaví mě to, myslím si, že na to nemám, jak vědomostmi, tak - a to asi hlavně - nervy, ale zatím se držím). Často se nudím. Nějak si neumím najít zábavu sama pro sebe. Když čtu, tak knihy potřebné do školy, což je někdy opruz. Občas proložím za odměnu knihou pro mne zajímavou. Ale stejně si hned po dočtení knihy ani pořádně nepamatuji,.O čem byla :mrgreen:. Jinak mě baví sport, ale ne zrovna třeba běh, kterému se člověk může věnovat sám. Přátele prakticky nemám, spočítala bych je snad i na jedné ruce, bydlí ve 20 km vzdáleném městě, ale hlavně jsou to až na jednu výjimku muži, takže by se příteli nelíbilo, kdybych za nimi třeba na celý den nebo víkend vypadla. Pokud přítel nemá z nějakého důvodu náladu něco podniknout, nemám s kým jiným někam jít. Ráda bych mu dopřála třeba volný den a šla s kamaradkami na bowling a pak někam posedět, ale ty nemám :nevim:. Hodně špatně se seznamuji, stydím se, nemám ráda cizí lidi, jsem prý vcelku svérázná povaha a když mě někdo pořádně nezná, myslí si o mě asi bůhví co. Dáte mi někdo nějakou radu jak se z toho vymanit? Je tady někdo, kdo na tom byl podobně a uklidní mě, že se to dá změnit? :? :mrgreen: díky za jakoukoli reakci :kytka:.

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »

Reklama

Reakce:

Anonymní  15.04.18 13:08

Jako bych psala Já, když nejsem s přítelem tak vůbec nevím co dělat, nebaví mě někam chodit sama :nevim: jinak také nemám kamarádky s kterýma bych chodila pravidelně ven, nebydlí v okolí.. takže :nevim:

Paola21
Závislačka 3219 příspěvků 15.04.18 13:15