Objevení // září 2011, přidejte se :-)

Napsat příspěvek
Velikost písma:
8265
18.11.11 13:19
Aniska888 píše:
werunqa píše:
Aniska888 píše:
Ahoj kočeny,nevíte co je na tom pravdy že by se v těhotenství neměli barvit vlasy?Je to jen pověra nebo ne? :nevim:
ahojky, já taky slyšela, že by se to němělo-řešily jsme to na jedné diskuzi a shodly jsme se, že to je blbost-přece nebudu chodit celý těhu jak strašidlo-už mám hrozný odrosty a barvu už mám koupenou-jen obarvit :palec: .navíc tam jedna holka psala, že její známá je taky těhu a pracuje jako kadeřnice a bez problémů.. :nevim:
No mě moje kadeřnice barvila ještě v 8 měsíci,tak se mi to taky zdálo jako blbost…

I když moje kadeřnice(jediná, se kterou jsem snad byla kdy spokojená) mi tenkrát, co jsem u ní byla naposledy řekla, že už bude mít za sebe náhradu, že je těhotná..Ale to už je tak 3 roky zpátky..tak nevím..buď měla rizikový nebo to prostě nechtěla dýchat.. :nevim: :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
854
18.11.11 13:20

tyhle v krámě nekoupíš,jsou spešl pro kadeřnice (více ti písnu SZ)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1244
18.11.11 13:21
werunqa píše:
Aniska888 píše:
werunqa píše:
Aniska888 píše:
Ahoj kočeny,nevíte co je na tom pravdy že by se v těhotenství neměli barvit vlasy?Je to jen pověra nebo ne? :nevim:
ahojky, já taky slyšela, že by se to němělo-řešily jsme to na jedné diskuzi a shodly jsme se, že to je blbost-přece nebudu chodit celý těhu jak strašidlo-už mám hrozný odrosty a barvu už mám koupenou-jen obarvit :palec: .navíc tam jedna holka psala, že její známá je taky těhu a pracuje jako kadeřnice a bez problémů.. :nevim:
No mě moje kadeřnice barvila ještě v 8 měsíci,tak se mi to taky zdálo jako blbost…
I když moje kadeřnice(jediná, se kterou jsem snad byla kdy spokojená) mi tenkrát, co jsem u ní byla naposledy řekla, že už bude mít za sebe náhradu, že je těhotná..Ale to už je tak 3 roky zpátky..tak nevím..buď měla rizikový nebo to prostě nechtěla dýchat.. :nevim: :nevim: