Oblečení pro ředitele

145
27.5.21 13:14

Oblečení pro ředitele

Holky prosím o radu. Manžel pracuje jako ředitel školy na menším městě a řeším oblekani. Rád nosí trička s límečkem, k tomu kalhoty (ne oblekove) a třeba sako. Vše spíše ležérní.
Ale ty trika jsou takové ne moc šmrncovní. Můžete mi poradit kde na taková trika jít?
Nebo jak by se podle vas měl takový ředitel oblékat? Má ne co přes 40, postavu pěknou až na pupek :P
Moc díky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5452
27.5.21 13:28

Místo trička s pupkem by měl nosit košile bez pupku ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3971
27.5.21 13:33

Zkus mrknout na značku Gant , můj chlap si ji velmi oblíbil a stylově by mohla odpovídat tvému popisu.

Příspěvek upraven 27.05.21 v 13:35

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22603
27.5.21 13:34

Ležérní by mi nevadilo, ale spis než tričko bych dala nějakou dobre padnoucí košili. Kalhoty bych viděla v pohodě, pokud to nejsou odrbane džíny :D

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5216
@Ladein píše:
Holky prosím o radu. Manžel pracuje jako ředitel školy na menším městě a řeším oblekani. Rád nosí trička s límečkem, k tomu kalhoty (ne oblekove) a třeba sako. Vše spíše ležérní.
Ale ty trika jsou takové ne moc šmrncovní. Můžete mi poradit kde na taková trika jít?
Nebo jak by se podle vas měl takový ředitel oblékat? Má ne co přes 40, postavu pěknou až na pupek :P
Moc díky.

Nosit kalhoty a kvalitni kosili.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2073

Mark a Spencer, tuším, že něco by mohlo mít i HM nebo CaA, Lindex…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15116
27.5.21 13:36

Manžel si kupuje trička v Celio. On teda nemá rád s límečkem, kupuje tam trička se stojáčkem. Ale s límečkem tam mají také. Gant má krásné věci, ale cenově to je už někde jinde…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
27.5.21 14:19