Odchod z nemocnice po hysterektomii ?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
80472
15.6.22 07:32
@Anonymní píše:
Paní, já si platím za lepšího lékaře. Platím si za lepší péči a ne, nemám to zdarma, jinak bych neměla dobrého lékaře.

U nás? No tak co ti brání, když si to platíš, odejít klidně hned druhý den?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
15.6.22 08:50

Ono je to hodně individuální.
Já jsem se na operaci vyloženě těšila, protože jsem tři roky v kuse krvácela, byla jsem chudokrevná, a po vyzkoušení různé medikamentózní léčby jsem viděla, že to je jediné správné řešení. Navíc jsem byla už po padesátce, další děti jsem pochopitelně neplánovala.
Jak jsem psala, operaci jsem měla v úterý odpoledne, večer mě břicho bolelo, ale dostala jsem do infuze něco proti bolesti, to mi pomohlo a pak už mi bylo dobře.
Ve středu mi vytáhli dreny, začala jsem vstávat z lůžka.
Ve čtvrtek za mnou přišla rodina a už jsme šli ven do zahrady, cítila jsem se výborně.
Respektovala jsem názor lékaře, ale dokážu si z hlediska subjektivních pocitů velice dobře představit, že bych šla domů dříve, než v tu sobotu, kterou jsem zmiňovala.

• Citovat
  • Upravit
35487
15.6.22 09:36
@Anonymní píše:
Paní, já si platím za lepšího lékaře. Platím si za lepší péči a ne, nemám to zdarma, jinak bych neměla dobrého lékaře.

Jak si u nas platis lekare? Nepracuje na pojistovnu? Tak to bude spis vydriduch nez dobry lekar.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
80472
15.6.22 09:39

@mroe To mě taky zaujalo. U nás si nemůžeš zaplatit lepší péči, jen nadstandardní pokoj. To je všechno.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35487
15.6.22 10:00
@inkakřivák píše:
@mroe To mě taky zaujalo. U nás si nemůžeš zaplatit lepší péči, jen nadstandardní pokoj. To je všechno.

Muze si priplatit za lepsi termin a spoustu dalsich blbin, ktere s peci vlastne nesouviseji. Jinak nic. Pochybuju, ze dochazi na kliniku, kde ma vsechno cash.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
218
5.7.22 00:19