Odvod DPH

Anonymni
1.9.07 14:18

odvod DPH

Ahoj holky,

prosím vás, mohla byste mi někdo říct, jak je to s odvodem DPH FÚ? Já jsem se teď přihlásila jako plátce DPH a ještě jsem si nenašla účetní, která mi bude dělat papíry. Tak by mě jenom zajímalo, když po těch 3 měsících budu dělat vyúčtování, jak to vlastně bude. Ten „přeplatek“, který vznikne, že jsem zaplatila já, tak mi FÚ vrátí? Jde mi o to, že já nakupuji od dodavatele s 19% DPH, ale protože já ke zboží přidávám montáž, tak zákazníkovi dávám s 5% DPH, tak se bojím, abych nepřišla o těch 14%.

Díky za všechny info.

Petra

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymni
1.9.07 18:13

budeš mít pravidelně nadměrné odpočty, FÚ Ti bude NO vracet… je dobré napsat k prvnímu přiznání k DPH přílohu, že z důvodu toho, že nakupuješ v základní sazbě a uskutečňuješ ve snížené, budou NO vznikat pravidelně. Jen bacha na rozlišování sazeb, není montáž jako montáž.

• Citovat
  • Upravit
2349
10.11.07 22:34

Ahojky,
jestli stále hledáš nějakou účetní, tak já jsem právě také na MD, zatím krátce (Kuba má jen 7 týdnů) takže prozatím jsem celkem ještě v obraze. Ale myslím si,teda nevím, co prodáváš a montuješ, že bys měla mít na výstupu u všeho 19%. Leda že bys montovala do bytů něco tam by byla montáž s 5%.
Zatím páček :P

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
69235
25.1.16 16:25

Prosím, je tunějaká účetní? potřebuju do formuláře přiznání k dph něakm zapsat zboží, co jsem koupila v Německu. Na faktuře mám že je to uskutečněno podle §4,c.1B,6A zákona o dph osvobozeno od daně.

Do jakého řádku přiznání zapíšu částku, co je na faktuře?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
139
25.1.16 17:05

Pokud se jedná o normální zboží (ty paragrafy se týkají nejpíše něměckého DPH), tak řádek 3 a 4 (dle sazby) a pak to samé do 43 a 44 (dle sazby). Není tam napsáno, že daň odvede zákazník? Případně smínka, že se jedná o Reverse charge?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
69235
25.1.16 17:48