Photoshop elements 12

• Fotoalbum (1)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1059
26.11.13 18:58

Photoshop elements 12

Ahoj. Prosím Vás o radu. Chtěla bych si začít upravovat fotky a vybrala jsem si photoshop elements 12. A teď se dostávám k dotazu- nemáte prosím někdo odkaz na nějaké dobré stránky, kde bych se mohla učit? Hledala jsem nějaké videa, ale moc se mi nezadařilo. Jsem začátečník, takže se mi hodí opravdu cokoliv a vím, že mezi Vámi je spoustu šikovných lidiček. Někteří z Vás se tomu určitě věnují, takže budu moc ráda, za každou radu. Předem moc děkuji Pavla

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2647
26.11.13 19:04

Ty jo, tak to jsem zvedava, jestli a co ti nekdo poradi! Ja jen vim, ze k normos Photoshopu davaji manual… :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1059
26.11.13 19:06

@ninabu ten je na mě jaksi drahý :) (myslím photoshop cs6)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2647
26.11.13 19:08

To je drahy snad pro vsechny :mrgreen:
Ja jsem profik, tak prave vubec neznam tyhle „odnose“…
Rada bych poradila, ale vazne netusim. Snad se tu nekdo najde!
Drzim palce!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9
26.11.13 19:09

Ahoj, pokud mluvíš anglicky, tak Lynda.com jsou skvělé výukové stránky na kde co. Samotné používání je placené, ale první týden je na vyzkoušení zdarma. Já jsem to s Illustratorem udělala tak, že jsem si našla kurz, který jsem chtěla, přihlásila se na ten týden a pak přihlášení zrušila, abych nemusela platit. Jsou ale fakt skvělí a až budu příště potřebovat, tak jim zaplatím s radostí.
Odkaz na kurzy Photoshop Elements zde: http://www.lynda.com/search?…
Hodne stesti

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
459
26.11.13 19:13