Placenta nízko, bez krvácení, 29tt

12
11.6.17 10:18

Placenta nízko, bez krvácení, 29tt

Hezkou neděli :) Chci se zeptat na zkušenosti. Dr. mi v rámci běžné kontroly zjistil nízko uloženou placentu, podrobnosti nevím, do té doby jsem o tom moc nevěděla, tudiz jsem se neptala… Bylo mi receno, že pokud se neposune, přirozený porod není mozny. Jsem 28+5, což mi prijde už dost. Zatím nekrvacim. Dr. mě jen poučil, že při krvácení ihned do nemocnice. Snazim se setrit, ale mam doma pětiletou a 14ti mesicni, takze tak. Ma/mela to některá z vás podobne a jak to dopadlo? Moc děkuji za reakce, hezky den :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
565
11.6.17 10:41

Nejsem lékař, ale řeknu to tak, jak to bylo řečené mně. Pokud nekrvácíte, tak není důvod k nějakému úplně úlevovému režimu. Nemusíte jen ležet atd.. tu placentu máte takto už od začátku a taky jste dělala věci normálně, udivuje mě, že vás o tom informoval až takhle docela pozdě.. hodně také záleží jak zasahuje placenta do děložního hrdla, mně bylo řečeno, že by se v mém případě měla normálně vytáhnout, takže doufám :) na internetu o tom píšou hrozně katastrofické scénáře, že se nesmí sex a nic, ale pokud ji máte jen trochu níž jako já a nekrvácíte, tak stačí když budete mít klasický těhotenstký režim - např netahat nic těžkého atd. Kadpopdně tohle není univerzální návod a víc by vám měl říct váš dr.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12
11.6.17 11:14

@Avocado123 Dekuju, určitě se budu vic ptát na dalším utz za 14 dní. Ja tomu moc nerozumím, ale je divné, že na velkém utz kolem toho 20 týdne mi jiný dr. napsal, že je ulozena vpředu vysoko… Coz by znamenalo, že klesla. Tak uvidím, jak to dopadne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Janli
11.6.17 11:54