Potřebuji poradit, jaký vybrat kočárek?

Sirus
9.4.14 12:40

Potřebuji poradit, jaký vybrat kočárek?

Zdravím diskutující,
je zde již plno diskuzí na toto téma, bohužel ani jedna mi zatím neposkytla veškeré potřebné odpovědi. Potřebuji vybrat kočárek pro dceru (9 měsíců), tak aby splňoval co nejvíce našich potřeb. Je mi jedno, jestli to bude golfový kočár nebo sporťák.

Potřebuji aby:
1. Byl přiměřeně lehký a skladný
(Nosím jej ze sklepa cca 10 schodů nahoru a 4 dolů, na ruce mám dceru a jednu či více tašek na rameni. Takže, aby se dal nést a ideálně i složit jednou rukou.)
2. Byl vhodný na sport
(S manželem chodíme často na brusle či dlouhé procházky, většinou po pěkné cestě. Chodím s malou i hodně do města, kde máme výhradně kočičí hlavy, radši tedy odpružená kola)
3. Byl pohodlný i pro starší dítě
(Aby vydržel alespoň do dvou let. Měl nastavitelnou podnožku a polohovatelné záda.)
4. Aby měl hodně prostoru
(Pravidelně nosím notebook (studuji VŠ) a brašnu pro malou, mimo to, když jdu do města vždycky i nakoupím /cca 3× týdně/. Takže, aby měl velký koš a ideálně i kapsu na zadní straně jako Baby stroller VIP Chipolino např. na pláštěnku a síťku)
5. Cena
(Maximálně 10.000 Kč raději ale funkční než moderní)

Zatím mám jako favority:
Baby stroller VIP Chipolino Paris (nevím kde u nás sehnat)
http://chipolino.com/…rs/vip+paris
Baby Jogger CITY F. I.T.
http://www.baby.jogger.cz/…-baby-jogger
a X-lander Run
 http://www.x-lander.cz/xrun.php

Našel by se tu někdo, kdo má některý s těchto kočárků? Zítra jedu do Brna, jsou tyto kočárky někde k vidění na cestě Olomouc - Veveří - Ikea - Olomouc? U nás je bohužel k vidění jen ten Baby Jogger a obsluha v prodejně nám k němu nic neřekla.

Předem moc děkuji za Vaše názory a odpovědi.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
972
9.4.14 12:43