Pozitivní test? Slabě viditelná druhá čárka

30.11.21 09:16

Pozitivní test? Slabě viditelná druhá čárka

Ahoj holky☺️️
Už půl roku se s přítelem snažíme o miminko a možná už je konec snahy dnes ráno když jsem si zkusila udělat těhotenský test objevila se i druhá čárka, ale jen světle hodně světle..mam si dělat naděje nebo je to jen chybný test?
A kdyby nebyl..jak se to oznamuje lékaři?😄vím, že je to asi blbá otázka, ale jsem stydlivější..
Každopádně bych dala všechno za to aby test byl opravdu pozitivní ❤️️
Děkuji za odpověď☺️️

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
30.11.21 09:34

Ahoj, také jsem to tak měla :) první 3 testy hodně slabé čárky, tak jsem šla na gynekologii kde jsem to řekla lékaři, vyšetřil mě s tím že zatím nic nevidí, ale vzal mi krev a druhý den volal že hcg pozitivní. Postupně mi čárky zesílily

• Citovat
  • Upravit
1928
30.11.21 09:43

Áno, slabá čiarka je tiež pozitívny :palec:
Ja som vždy spravila ďalší test po 3 dňoch, to už by malo byť viditeľne silnejšie a po tom 2. teste som volala na gyndu, že sa chcem objednať na prvú prehliadku v tehotenstve.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
37141
30.11.21 10:03

Tak udělej za dva dny další test, mě by být silnější. Zpoždění má už máš? Jinak pak k Dr zavoláš, že ti vyšel pozitivní test, ať tě objedná, co bys chtěla vymýšlet?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27
30.11.21 10:47
@Maruskaasimaminka píše:
Ahoj holky☺️️
Už půl roku se s přítelem snažíme o miminko a možná už je konec snahy dnes ráno když jsem si zkusila udělat těhotenský test objevila se i druhá čárka, ale jen světle hodně světle..mam si dělat naděje nebo je to jen chybný test?
A kdyby nebyl..jak se to oznamuje lékaři?😄vím, že je to asi blbá otázka, ale jsem stydlivější..
Každopádně bych dala všechno za to aby test byl opravdu pozitivní ❤️️
Děkuji za odpověď☺️️

Já jsem moc ráda za Tvůj dotaz, co se děje potom. Protože bych měla asi stejný :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit