Práce a odpovědi na inzeráty

12.11.24 12:29

Práce a odpovědi na inzeráty

Zdravím všechny jdu na vás s otázkou ohledně inzerátů které jsou na internetu (Inzeráty o práci)
Jsem mladá studentka která teď dostudovala střední školu s maturitou a teď tak nějak hledám práci. Poslala jsem 2 životopisy, na ten jeden mi hned druhý den odpověděli, no na ten druhý stále čekám odpověď. Přemýšlím jestli to nebude tím, že u toho prvního inzerátu chtěli můj životopis poslat na jejich přesnou e-mailovou adresu a u toho druhého inzerátu jsem byla na stránce jenprace.cz kde jsem posílala životopis přes jejich stránky, tak zda to nebude tím. Také mám ještě jednu otázku, nebo bych chtěla o tom tak pokecat, je to že jsem našla inzerát na práci na stránce jenprace.cz Kde píší že praxe potřebná není a vzdělání v tomto oboru je pouze výhodou, a když jsem přišla na jejich hlavní stránky té firmy tak tam mají napsané že by chtěli zkušenou optičku a požadují vzdělání v oboru. Tak co si o tom má člověk potom myslet? :nevim: :nevim: :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
672
12.11.24 12:37

No tak vždycky vezmou spíš někoho s praxí a v oboru, ale pokud to třeba není dostatečně ohodnocený, tak pak musí z nároků slevit a vzít někoho bez praxe/vzdělání.
U spoustu inzerátů ani na životopis neodpoví, takže bych zvesela posílala životopis na všechny strany a nečekala na odpověď co možná ani nepřijde.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35928
12.11.24 12:41

V těch firmách to chvíli trvá než všechno zpracují, vyhodnotí a ozvou se. Personaliste mají i jiné věci na práci. Určitě neodpovídají hned, to je spíše výjimka.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4383
12.11.24 12:49