Práce - překlady

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
28.1.25 22:15

Práce - překlady

Dobrý den,

prosím o zachování anonymu z důvodů informací, které uvedu.

V současnosti studuji anglický jazyk na pedagogické fakultě. Bakaláře už mám, nyní jsem prvním rokem na magisterském. Studium na pedagogické fakultě byla „náhradní možnost“, šla jsem tam z důvodu, že jsem ztratila body na testu studijních předpokladů a nedostala se tak na AJ na filozofické fakultě.

Nejdřív jsem chtěla skončit hned po bakaláři, pak jsem se rozhodla zkusit magistra. Pokud se povede mi najít do té doby práci, chtěla bych na konci tohoto ročníku studium ukončit. Nechci být učitelka, stresuje mě představa, že se mám postavit před třídu a něco jim vysvětlovat, je mi z toho úzko. Vím, že spousta lidí mi tady asi řekne, že to mám nějak řešit, ale jsem prostě introvert a mám to odjakživa v povaze. Zrovna učitelka pro někoho jako jsem já není vhodná práce.

Mám zkušenosti s doučováním, i teď si tak přivydělávám. Chtěla bych se věnovat překladu, ať už z angličtiny do češtiny, obráceně nebo obojímu. Hledala jsem různě po internetu, ve skupinách na FB, několikrát jsem i rozeslala životopisy, ale bohužel buď už místo bylo obsazené, vůbec se mi neozvali nebo přímo v inzerátech měli napsané, že hledají někoho s minimem x let zkušeností.

Tak bych to chtěla zkusit i tady, jestli náhodou někdo o něčem neví. Pokud možno dlouhodobá spolupráce na plný úvazek. Jestli z domu nebo práce, kdybych někam chodila, na tom nezáleží.

Děkuji za odpovědi.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
645
28.1.25 23:09