Práce zdravolní sestry ve věznici

5
16.5.20 09:03

Práce zdravolní sestry ve věznici

Zajímá mě zda je tu někdo kdo pracuje jako zdravotní sestra ve věznici. Co to obnáší? Je to jiné než s obyčejnými pacienty? Je to nebezpečné?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1592
16.5.20 09:24

???

Co by dělala zdravotní sestra ve věznici? Nemyslela jsi dozorkyni?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Everyone
16.5.20 09:28

Pracovala tam znama.
Sla tam kvuli jen rannim smenam.
Zustala jen chvilku, 4 mesice
Otehotnela.
Kam primo bys chtela?

• Citovat
  • Nahlásit
Everyone

Obnaselo to rozdavani leku, injekce.
Celkove prostredi narocne.

Příspěvek upraven 16.05.20 v 09:30

• Citovat
  • Nahlásit
5595

Myslíš ve vězeňské nemocnici - no tak asi si umíš představit, co je tam za lidi, ne?
většina základní vzdělání, romové, smrad, hrozí ti různé nemoci (u dlouhodobě vězněných ne, ale při příjmu jsou běžné žloutenky, svrab apod.), jejich IQ a úroveň je taky kapitola sama o sobě…
někteří jsou ucházející, část jich simuluje, část nebezpečná být může, k tomu samozřejmě sexuální frustrace
nemyslím, že ti tohle prostředí nahradí vyšší rizikový příplatek..
když nemusím, tak se base ráda vyhnu… naposled jsem musela dvě hodiny čekat na „klienta“, protože měli zrovna turnaj ve volejbale, to mne málem trefil šlak :mrgreen: :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5691
16.5.20 09:58

Vězňům bych nepomáhal.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3390
16.5.20 09:58

Moje kolegyně tam šla kvůli penězům, měla velké dluhy a tam si hodně polepšila. Ale jinak nevím, jak se jí práce líbí

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
871
16.5.20 12:02
@Tecumseh píše:
Co by dělala zdravotní sestra ve věznici? Nemyslela jsi dozorkyni?