Pracovali byste ve fabrice?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.06.19 06:50
Pracovali by jste ve fabrice?

Ahoj holky, omlouvám se za anonym, pokud to vadí, prosím smazat.
Mám takovou docela jednoduchou otázku: Dělali by jste ve fabrice? Já momentálně pracuji jako administrativní pracovnice, práce fajn, v teple co se ale týče peněz, nic moc :,( Mám nabídku pracovat ve fabrice u pasu, práce není namáhavá ani fyzicky těžká a penízky super, mnohem lepší jako mám teď. Byla jsem už na pohovoru a vzali mě. Trochu jsem byla zaskočená jak se někteří (konkrétně to byli manažeři, asistenti) dívají na lidi u pasu, jako na nějaký otroky co mají IQ na bodě mrazu, jako na někoho kdo snad nemá právo ani dýchat. Je tady někdo kdo pracuje ve fabrice? Co myslíte, šli by jste do toho? A taková ještě jedna otázka: Co si myslíte Vy o lidech u pasu?

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 14 Další »
Reakce:
Aduš8
Kelišová 5231 příspěvků 19.06.19 06:58

O lidech u pasu si myslím to, že někdo ti práci dělat musí. A ne každý, kdo tam pracuje, je hloupý. Osobně znám dost lidí, kteří tu práci dělají právě proto, že tam dostanou víc, než v kanceláři. Ale osobně bych to nedělala, kvuli vlastnímu pocitu. Mám za sebou roční zkušenost. Je to práce do zblbnutí, pořád ty samé pohyby a pořád dokola to samé. Já potřebuji práci, při které musím přemýšlet, cítím nějakou zodpovědnost. Cítila jsem se jak mašina a ne jako člověk

Tarjei
Závislačka 4920 příspěvků 19.06.19 06:59

Budes u toho pasu stat?

1mila2
Ukecaná baba ;) 1072 příspěvků 19.06.19 07:00

Ja sla taky z „kancelare“ k pasu. Penize jsem mela konecne vsechny na pasce a nosila domu o 10tisic vic. Sla jsem kvuli tomu, ze jsem chtela dalsi dite, chtela jsem mit peknou materskou.

Uživatel je onlinepannda
Kelišová 7021 příspěvků 37 inzerátů 19.06.19 07:01