Prášky na hubnutí

137
25.1.05 11:49

Prášky na hubnutí

Ahoj holky, sice se můj dotaz netýká mimísků, ale přece jen se zeptám. Máte některá zkušenosti s práškama na hubnutí, konkrétně s Adipex retard? Jsou to takový malý zlatý vajíčka a jeden čas se s tím hodně kšeftovalo na internetu, ale pak o tom byla reportáž na Nově a už se to na netu nedá sehnat. :cry: :roll: :cry:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Radina
25.1.05 12:11

Ahoj Titinko,
Adipex retard je lék, který je určený k podpůrné léčbě při dietě u pacientů s obezitou a body mass indexem (BMI)* 30 a vyšším, u kterých redukční dieta nestačí ke snížení tělesné hmotnosti. Léky jsou na předpis a pouze k užívání pod odborným dohledem, protože si s nimi můžeš „podělat“ nejen žaludek, ale taky játra a ledviny. Podle mého názoru jsou ještě nebezpečnější než když si člověk sám na:,–(í nějaká vyškemraná antibiotika. Na ně se stanou bakterie resistentní, ale na hubnoucí prášky, neexistuje resistence, ty pouze odepíšou tělo když jsou nesprávně užívané. Osobně bych se přimlouvala za dlouhobé a náročné hubnutí pomocí diety (já jsem během 3 let shodila 15 kilo jenom změnou jídelníčku, ne cíleně kvůli hubnutí), které je také trvalé. Pokud je někdo nemocný a přibírá kvůli nemoci, pak je nasazení Adipexu o to riskantnější. Pokud nad tímto způsobem hubnutí uvažuješ, pak bys to měla moc dobře uvážit. moje rada? raději bych si zaplatila bandáž žaludku, než Adipex… .
Radka

  • Nahlásit
  • Citovat
Zet
857
25.1.05 13:26

Titinko,
já jsem se na Adipex ptala mojí praktický Dr. a ta mi řekla, že mi ho předepíše, pokud budu chtít, ale že mi to nedoporučuje zvláště, když jsem ještě neměla mimi. Je prý lepší to tělo nehuntovat. Nakonec mi ho předepsala, chtěla jsem něco zbudnout do svatebních šatů, ale nakonec jsem si pro něj nešla a omezila jsem stravu, moc jsem sice nezhubla, ale jsem ráda, že jsem se necpala zbytečnými léky. Od tý doby jsem opět něco nabrala ale takto to řešit nechci, už jsem s těmi svými špeky zžitá.
Krásný den Zet

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
25.1.05 13:32

Já sama jsem pomocí adipex retardu zhubla před nějakými 8 lety skoro 10 kg. Pochopitelně, že jsem je měla po několika měsících zpátky a od té doby mi zůstaly. Měla jsem absolutně rozhozený spánek a srdíčko. Hnus! Tchýně je taky měla a odvezli ji s ledivnovou kolikou po několikadenním užíváním. Když jsem se loni vdávala, nechala jsem si je v zoufalství znovu předepsat svojí lékařkou. Ta se nade mnou kvůli svatbě slitovala a velmi nerada mi je předepsala. Naštěstí asi desátý den užívání jsem měla havárku (jenom malou), která byla jednoznačně způsobená zpomalením reflexů na základě užívání toho sajrajtu. Říkám naštěstí, protože jsem je okamžitě přestala užívat. Od té doby je nechci ani vidět. Člověk sice zhubne, ale krátkodobě. Rozhodí si celý organismus a jaké mají prášky dlouhodobé důsledky, se můžeme domýšlet… V EU už jsou zakázané.
Takže holky - DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI!!!!!
J.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymni
25.1.05 14:13

Také jsem přd několika lety zhubla asi 8kg ,ale hned jsem to nabrala!Vymouzovala jsem na doktorce ještě další-už jsem zhubla jenom trochu!Mám vysoký tlak a to tomu hodně pomohly ty prášky!Takže NEDOPORUČUJU :idea: :! :! H.

  • Nahlásit
  • Citovat
595
25.1.05 15:44

Ahoj Titinko,
přidávám se k ostatním holkám. Je to asi 9 let co jsme si ho ještě se třemi kolegyněmi objednaly. Jeden kolega měl známého doktora a ten dodal recepty. :evil: Nakonec do toho šla jen jedna. Já jsem dodnes ráda, že jsem si to na poslední chvíli rozmyslela. Ta kolegyně zhubla úplně zázračně. Nicméně za chvíli měla všechno zpět. Po pár letech se jí narodilo mimčo, které nebylo úplně v pořádku. Nechci tvrdit, že to bylo tím, ale kdo ví. :?:
Takže rada zní: ADIPEX NEKUPUJ :! :! :! A když, tak aspoň ne bez lékařského dozoru.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6
15.3.10 12:08

je potřeba dodávat do těla veškeré potřebné živiny a pročistit organismus, takže děláte ještě navíc něco pro své zdraví. Nejde to sice nijak rychle - cca 2-3 kg za měsíc, ale centimetry v pase a přes boky jdou dolů úplně nádherně. Mohu jen doporučit!!! HANAPOL10@seznam.cz

Příspěvek upraven 15.03.10 v 19:11

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
184
15.3.10 14:00

hanušo ty tady v jednom tématu hubneš, v dalším formuješ, ve třetím zase ať nehubneš moc, jiné příspěvky tu nemáš, takže jestli chceš někoo zlákat na herbalife apod., tak toho prosím nech, je to dost průhledné :pocitac:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6
16.3.10 08:49

Máš pravdu, možná se Ti to zdá divné, ale já si opravdu váhu začala redukovat a ubírat na centimetrech z důvodu pročištění organismu a odstranění odpadových látek (pro mě to byl samozřejmě druhotný efekt) a poté jsem začala pracovat na nabrání svalové hmoty (poněvač jsem váhu potřebovala zvýšit a u kojení mi to nijak nešlo, ať jsem jedla, co jsem jedla). A přidal se ke mě i manžel (což jsem se divila - měl cca 100kg), je spokojený a prozatím má dole přes 6 kg a kalhoty jsou mu už taky velké).
Takže můžu říct, že mám vlastní zkušenost s hubnutím, formováním postavy i přibýváním na váze při kojení a vím, že to funguje!!!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5697
16.3.10 08:55

Tak to bude určitě emulips ne? reklamy a inzeráty na něj jsou teď všude… :nevim:

jinak k tématu: je to obrovský hazard se zdravím. Já jsem koketovala i s myšlenkou bandáže a to je hodně roků zpátky, dokonce jsem měla už i domluvenou konzultaci ale strach mě zabrzdil. Vždycky je to velké riziko!

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6
16.3.10 11:19

Není to emulips, jde přípravky, které jsou vytvořeny na přírodním základě, neobsahují léky, chemické přísady a nemají vedlejší účinky (kromě lepšího zdraví, nárůstu energie a stálého úbytku váhy) a jsou naprosto bezpečné pro každého. Jde o nápoje ze sojového proteinu, které částečně nahrazují jídlo. Používání sojového proteinu navíc výrazně snižuje riziko civilizačních nemocí
U běžných diet, pokud z jakéhokoliv důvodu začnete omezovat přísun živin, byť třeba jediné, tělo se začne bránit a naopak má tendenci si dělat větší zásoby. A tak, po krátkodobém úbytku váhy, začíná opět váha přibývat ještě rychleji. Navíc, aby tělo šetřilo energií, zpomalí metabolismus a vy pozorujete větší únavu. Celková kondice a zdraví se ještě víc zhorší.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
381
16.3.10 19:20

Ahoj Titinko,moje kamaradka ho uzivala pod lekarskym dozorem,ale dle meho mineni je to pekne svinstvo-pardooon ten vyraz.jednak problem s tlakem,zrychleny tep,takze ji to nutilo porad makat,litat,prosre frcet,v noci nemohla spat,byla podrazdena a nervozni-jinak je to smisek a silna osobnost,ale tohle prepiskla.

Nakonec ji to i dr.nedoporucila,kvuli problemum s tlakem,ze by nejak vyrazne zhubla jsem si nevsimla :nevim: .

To az ted po par letech,kdy si dala do poradku rodinne vztahy,dokonce i vic ji,ale ma 16kg dole.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Jenka
18.3.10 14:46

Já sem měla předepsaný Adipex retard od lékařky,každý týden jsem chodila na kontrolu tlaku,zhubla sem 12 kg za 4 měsíce/to jsou 3 kg za měsíc/Kila už se mi nevrátily,děti mám a všechny zdravé.Žádné vedlejší účinky to pro mě nemělo,ale je jasné,že lepší je to bez léků.Sestra je měla také,ale užívat je nemohla,bylo jí po nich hrozně zle a bolení hlavy,asi jak na koho to působí.nijak ti je nedoporučuji,jen píšu svoji zkušennost.

  • Nahlásit
  • Citovat
sovacka
27.1.13 17:30

hubnuti

Ja uz nehubnu ani po adipexsu, tak nevim kde je chyba, je mi 43let, driv to slo ted ne, poradte.

  • Nahlásit
  • Citovat
326
21.11.13 20:08

Holky můžete mi poradit nějaké prášky k potlačení chuti k jídlu??

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama