Reklama

Rodičovský příspěvek bez nároku na PPM

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

abbee
Neúnavná pisatelka 18285 příspěvků 01.06.10 09:29
Rodičovský příspěvek bez nároku na PPM

Dobrý den,ráda bych si vyslechla názor někoho jiného, jsem studentka VŠ, a budu jí do února 2011. V současné době mi zbývají dodělat jen státnice.S přítelem přemýšlíme o dítěti,je mi 24,nikdy jsem nepracovala.Stu­dováním jsme došli k závěru,že jako nepracují nemám nárok na PPM (což samozřejmě chápu), byla bych „hozena“ do 4leté rodičovské, která obnáší 7600 do 21. měsíců věku dítěte a poté necelé 4 000…Prostě řešíme, jestli hledat práci, která bbohužel není, pak rok pracovat (už vidím nadšení zaměstnavatele) a poté jít na mateřskou…nebo mít miminko vpodstatě v návaznosti na školu.Víc by mi vyhovovola varianta na 3 roky (o peníze ani tak nejde,jde o dobu strávenou doma),ale na druhou stranu nechci skončit tak,že budu mít první dítě ve třiceti..(a to kdo ví jestli, vidím, jak kolem mě kamarádky nemůžou otěhotnět).JInak s přítelem jsme spolu 5 let,jsme zasnoubeni,za necelý rok se budeme brát,koupili jsme byt.Takže zázemí by bylo.Přítel pracuje a jeho plat je průměrný v ČR.Jednoduše mě zajímá, zda byste na mém místě hledaly v zimě práci,pak rok dělaly a pak se pokoušely o dítě, nebo do toho šly rovnou..Moc děkuju za odpovědi a doufám,že to není moc složitý..

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

j.a.n.i1
Hvězda diskuse 62886 příspěvků 3 inzeráty 01.06.10 09:40

Já bych hledala práci a teprve pak se pokoušela o mimčo. Ani ne tak z důvodu rodičáku, ono pokud ti nejde o peníze, tak nikdo neříká, že musíš ty 4 roky být doma, i když máš 4 letý… Ale hlavně protože pokud teď máš pocit, že žádná práce není, tak si představ, že ji budeš hledat bez jakékoliv praxe po 3 letech doma s dítětem. A to jen v případě, že plánujete pouze jedno, jinak to může být taky 5 a více let.

Freyaa