Reklama

Rotateq a přenos viru

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Megane 123
Kecalka 258 příspěvků 23.01.17 17:09
Rotateq a přenos viru

Holky, dnes jsme dali malou očkovat rotateqem…Mám dotaz…stalo se vám někomu že by se nakazil při prebalovani miminka? Prý se ten oslabený virus vylučuje stolicí…U prvního dítěte jsem to neřešila ani jsem to nevěděla… Teď jsem hrozná a vše studuju :mrgreen:… Prosím odpůrce očkování aby se nevyjadrovali…Za­jímá mě jen tahle věc…Nebudu tady řešit důvody proč jsem očkování dala… :kytka:

Reklama

Reakce:

kterk
Zasloužilá kecalka 963 příspěvků 23.01.17 17:21

Jako ze.by mimi. nakazilo tebe?

Ewinkazakr
Kecalka 191 příspěvků 23.01.17 17:26

Ahoj, ja jsem teda ani nevedela, ze by jsem se mohla pri prebalovani miminka nakazit, zaklad je poradne si po prebalovani umyt ruce :lol: ted to myslim z legrace, ja taky cim vic ctu, tim vic všechno resim, lepsi je nevyhledavat vsechno tak dopodrobna :kytka: očkované mam obe deti, dcera ma rotarix, syn ma rotateq, ockovani bez reakce, dcera zadne vazne prujmy nemela, pulrocni syn nastesti zatim taky ne, jsem spokojena :kytka:

Megane 123
Kecalka 258 příspěvků 23.01.17 17:33

@kterk ano buď mě a nebo kohokoliv kdo mění pokajdene pleny
@Ewinkazakr první dcera taky měla rotateq a zvracela jen jednou za ty tři roky kdy to má chranit…Těch víru je hodne…Ale jsem taky spokojená…Snad druhá bude taky bez reakce

Cocka nasladko
Kecalka 391 příspěvků 23.01.17 18:17
@Megane 123 píše:
Holky, dnes jsme dali malou očkovat rotateqem…Mám dotaz…stalo se vám někomu že by se nakazil při prebalovani miminka? Prý se ten oslabený virus vylučuje stolicí…U prvního dítěte jsem to neřešila ani jsem to nevěděla… Teď jsem hrozná a vše studuju :mrgreen:… Prosím odpůrce očkování aby se nevyjadrovali…Za­jímá mě jen tahle věc…Nebudu tady řešit důvody proč jsem očkování dala… :kytka:

Nestalo, ale umyvala jsem si pri prebalovani az paranoidne ruce ;)