Rotateq a přenos viru

352
23.1.17 17:09

Rotateq a přenos viru

Holky, dnes jsme dali malou očkovat rotateqem…Mám dotaz…stalo se vám někomu že by se nakazil při prebalovani miminka? Prý se ten oslabený virus vylučuje stolicí…U prvního dítěte jsem to neřešila ani jsem to nevěděla… Teď jsem hrozná a vše studuju :mrgreen:… Prosím odpůrce očkování aby se nevyjadrovali…Zajímá mě jen tahle věc…Nebudu tady řešit důvody proč jsem očkování dala… :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
960
23.1.17 17:21

Jako ze.by mimi. nakazilo tebe?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
261
23.1.17 17:26

Ahoj, ja jsem teda ani nevedela, ze by jsem se mohla pri prebalovani miminka nakazit, zaklad je poradne si po prebalovani umyt ruce :lol: ted to myslim z legrace, ja taky cim vic ctu, tim vic všechno resim, lepsi je nevyhledavat vsechno tak dopodrobna :kytka: očkované mam obe deti, dcera ma rotarix, syn ma rotateq, ockovani bez reakce, dcera zadne vazne prujmy nemela, pulrocni syn nastesti zatim taky ne, jsem spokojena :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
352
23.1.17 17:33

@kterk ano buď mě a nebo kohokoliv kdo mění pokajdene pleny
@Ewinkazakr první dcera taky měla rotateq a zvracela jen jednou za ty tři roky kdy to má chranit…Těch víru je hodne…Ale jsem taky spokojená…Snad druhá bude taky bez reakce

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Cocka nasladko
23.1.17 18:17
@Megane 123 píše:
Holky, dnes jsme dali malou očkovat rotateqem…Mám dotaz…stalo se vám někomu že by se nakazil při prebalovani miminka? Prý se ten oslabený virus vylučuje stolicí…U prvního dítěte jsem to neřešila ani jsem to nevěděla… Teď jsem hrozná a vše studuju :mrgreen:… Prosím odpůrce očkování aby se nevyjadrovali…Zajímá mě jen tahle věc…Nebudu tady řešit důvody proč jsem očkování dala… :kytka:

Nestalo, ale umyvala jsem si pri prebalovani az paranoidne ruce ;)

• Citovat
  • Upravit
352
23.1.17 20:45