Rozmluvte mi cukrárnu

Napsat příspěvek
Velikost písma:
214
8.8.16 20:22

Co takhle pro začátek zkusit něco menšího? Máme v Příbrami na pěší zóně v podloubíčku malou kafárnu, je to jako takový stánek. Je to tam asi rok, pořád jsou tam fronty, dělají tam fantastický kafe, mají tam dva tři druhy čerstvých zákusků a sendvičů a před tím malé venkovní posezení. Mají moc příjemné holčiny na obsluhu, kafárnička je ručne vymalovaná, krásné nápisy atd. má to prostě duši a šmrnc a určitě to dotyčného velmi šikovného podnikavce nestálo moc peněz.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.8.16 20:38

@Ou urednicka uskali chapu a jsem si vedoma toho, ze je to slozite. Posledni roky studuju na internetu z tohoto podnikani, co se da.

S detmi: ano, presne tak to chci udelat. Musim pockat, az trosku povyrostou.

Dostatecna financni rezerva: do 5-6 let, kdy bych zacinala, budu mit na uctu v lepsim pripade 900.000, v horsim asi 500.000, z cehoz polovinu nebo vice bych pouzila prave na podnik a zbytek by byla rezerva. Taky vlastnim byt, ktery aktualne pronajimam a ktery sice nechci prodavat, ackoliv nevydelava, ale v pripade potreby jej mohu v horizontu nejdele jednoho roku prodat a tim ziskat dalsich cca 500.000-800.000, v zavislosti na aktualnim vyvoji cen nemovitosti.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
8.8.16 20:44

Známý si s podobným nadšením a neznalostí otevřel veganské bistro. Pronajal prostory, kompletně zařídil, investoval 400 tisíc a při kolaudaci zjistil, že nemá wc pro invalidy. Musel to celé překopat (doslova) a když po dloooouhé době otevřel, nadšení ho opouštělo dál. Lidi by chtěli všechno zadarmo, přijdou ze zvědavosti, ale že by se vraceli? To ne. Dělá si vše sám a nemá čas na nic jiného.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
8.8.16 21:20