Šance najít práci - Invalida

Anonymní
10.2.21 22:06

Šance najít práci - Invalida

Ahoj, mám jen dotaz. Mám Id - druhého stupně, protože třetí by mi vrátili leda, kdybych si asi uřízla hlavu :mrgreen:

To jen tak pro odlehčení, když nás ještě zvali, tak před 10-ti lety mi říkala madam u komise, ať si najdu práci na doma - škoda, že to nenapsalo do papírů, stále mám II. stupeň a teď mám napsáno, že nejsem schopna dělat nic, něco v tom smyslu.

Ve zkratce: dalo mi dost práce udělat střední školu, takže jich mám nedokončených víc, co se týče práce, tak práce v pekárnách jako praxe, pak při studiu ve skladech, tiskárnách, doplňování zboží, později hosteska, skončla jsem v roce 2009, ted půl roku dělám vyplňování dotazníků, to není na smlouvu a je to jen takové… No přijde a za 20 minut 20kč, teď moc nechodí.
Vlastně nic neumím, někdo umí účto, programovat, jazyky, nebo tak, takže teď studuji kombinovaně a mám hodně uznáno, abych to dávala, chtěla bych se věnovat alespoň jazyku, ale to je na dlouhé lokte. Je mi 37.

Zajímalo by mne, kdyby se mi zlepšil stav, jak by na tohle koukali někde u pohovoru? Třeba kamarádky se ptali, ať o sobě něco poví? Druhé po Vš, co za život dokázala? No mě vždy napadne: šikana, anorexie, deprese, zhroucení, druhý zhroucení, ožralej fotřík… Dny, kdy se nedokážu ani vykoupat…
Nějak mě nenapadá nic moc pozitivního, krom toho, že mám ráda zvířata, přírodu, podporujeme holčičku z Bangladéše… a věci, co s prací nesouvisí…
Kouknu na životopis, je plný škol (hlavně nedokončených) a pár kurzů, ale nic z toho, přijdu si tak nějak zbytečně :nevim:
Jinak už to bude 10 let, co nemám placené soc. pojištění, takže tohle mě někdy taky trápilo, ale už to pomalu vypouštím…
Přemýšlím, kdybych se naučila jazyk, jak to pak využít v omezené míře, člověk to musí umět téměř dokonale a to se bojím, že nikdy nedokážu a v téhle době někdo čeká na invalidku heh :think:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1699
10.2.21 22:10