Jak se vyplňuje sebetrasování? A jak funguje eNeschopenka?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
mag
12870
16.2.22 13:10

@bedrisek jsem taky plzensky kraj. Volali druhy den a neschopenku ti vystavi hned ode dne testu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
mag
12870
16.2.22 13:13
@bedrisek píše:
Připojím se, holky, s dotazem.

Dnes mi přišla SMS, že je syn (13) pozitivní. Není mu dobře, od úterý leží doma. Pracuji jako učitelka. Vedení mě poslalo domů.

Vyplnila jsem za syna sebetrasování. Jako blízké kontakty jsem uvedla nás (rodiče a sourozenec).

Odpo jdeme zbytek rodiny na test.
Do práce/školy nesmím, dokud nebudu mít negativní pcr. KDO MI TY DNY OMLUVÍ? PŘEDPOKLÁDÁM TEDY DNEŠEK A ZÍTŘEK?

Ani po negativním testu nemůžeš zpátky do práce.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17472
16.2.22 13:23

Můžu se taky vtirnout s dotazem? Jak dlouho teď trvá, než dorazí nemocenská na účet? Byla jsem doma od 10. prosince do 17. ledna a pořád ani koruna. Dovolat se na cssz je prakticky nemožné. Je možné, že zaměstnavatel nevyridil potřebné dokumenty, když je teď vše elektronicky? Protože očr za loňský duben jsem si nakonec musela vyřídit sama.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
bedrisek
16.2.22 14:01
@mag píše:
@bedrisek jsem taky plzensky kraj. Volali druhy den a neschopenku ti vystavi hned ode dne testu.

Díky. Budeme čekat. Nic jiného nám stejně nezbyde

• Citovat
  • Upravit
bedrisek
16.2.22 14:02
@mag píše:
Ani po negativním testu nemůžeš zpátky do práce.

Jo jo, už jsem na to byla upozorněna. Děkuji

• Citovat
  • Upravit
268
16.2.22 15:24

@lucad77 Takže je to stále jedna neschopenka? A oni ji jen prodlouží? Mám strach aby se na mě pak nevykašlala a já nespoléhala na to že mi to prodloužili. Nevím ta sestra u mého praktika je fakt hrozná :( ani nevím kdy se mám hlásit nic prostě jak dlouho vlastně mám být doma.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24765
16.2.22 19:02
@JitaPitterova píše: