Špatně zvolena antikoncepce

5
19.12.19 13:05

Špatně zvolena antikoncepce

Ahoj holky, chtěla bych se zeptat na něco. Můj gynekolog mi predepsal antikoncepci bez jakéhokoliv vyšetření nebo dotazu. Šla jsem si jí hned koupit do lékárny, brala jsem ji nejakou dobu a pak se začaly dít věci. Měla jsem hodně hodně velké deprese, z toho už jsem si tedy našla nějak cestu ven, ale porad to není ono, mám divny nálady, nejsem moc schopna cítit nějaké emoce a proste to nejsem já, tak jestli to muže být tím. Antikoncepci jsem vysadila, ale stále si nepřijdu úplně v pořádku.???
Nikdy jsem se před HA s psychikou nelecila.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1274
19.12.19 13:37

Vystřídala jsem 2 gynekology, kromě klasického dotazu, jestli beru nějaké jiné léky, se mne nikdo na nic neptal a nikdy jsem s ničím problémy neměla. Za mě to určitě z HA nemáš. Pokud se cítíš fakt mizerně, zkus dovo nebo potom už jedině nějakého odborníka. :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5
19.12.19 14:15

@leylen
Děkuji za radu, u psycholozky jsem byla asi 14 dni zpět a řekla mi, ze s takovym problémem ji tam chodí hodně mladých dívek :(
Zkoušela i pátrat, jestli ty stavy nemohlo něco způsobit, ale opravdu si nevzpomínám na nic, co by to mohlo spustit, vždy jsem byla velmi šťastná a ukecana, po HA se vše změnilo. :(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1274
19.12.19 14:28

@Petra1346 Dneska je možné fakt už úplně vše :zed: Já slyšela jenom o potlačené chuti k sexu :oops: tak snad to bude brzo dobré :hug: co nějaký sport? Nějak tělo pročistit?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5
19.12.19 15:00

Děkuji, snad ano :* chodím na jogu, ta mě hodně baví a snažím se být hodně s lidmi, abych nebyla sama a nad všim nepremyslela.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
394
19.12.19 21:17

Na jednu stranu si to můžeš i vsugerovávat. Ale nebrala bych to na lehkou váhu, jestli chodíš k psychologovi, tak super, něco pro to děláš. Zkus se antikoncepci teda prostě vyhnout, no, pokud myslíš, že to může být z toho. :andel:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5975
20.12.19 11:58
@leylen píše:
Vystřídala jsem 2 gynekology, kromě klasického dotazu, jestli beru nějaké jiné léky, se mne nikdo na nic neptal a nikdy jsem s ničím problémy neměla. Za mě to určitě z HA nemáš. Pokud se cítíš fakt mizerně, zkus dovo nebo potom už jedině nějakého odborníka. :kytka:

takže když ty jsi s ničím problémy neměla, tak zakladatelka proto depresi z HA nemá…

Tak to je kandidát na sebestředný blábol roku. Gratuluji.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1341
21.12.19 21:28

Vždyť to je známé, že po antině může být náladovost, podrážděnost atd… Určitě bude trvat nějakou dobu, než tělo začne zase fungovat normálně.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat