Špinění a krvácení při braní HA

1
17.7.21 19:21

Špinění a krvácení při braní HA

Dobrý den, je mi 18 a užívám antikoncepci yadine už 3. rokem a nikdy se mi nic podobného nestalo. Zbývá mi ještě něco přes týden než doberu platíčko a dostanu menstruaci. Obvykle si prášek beru okolo 10./11. hodiny dopoledne, dnes jsem ale odjela a vzala jsem si ho až kolem 18. hodiny. Bylo to poprvé za celou dobu, co jsem si vzala prášek o tolik hodin později. Když jsem šla na záchod, všimla jsem si, že špiním a poté, že i lehce krvácím. Nechráněný sex jsem měla naposledy ve čtvrtek ráno. Chci se jen zeptat, jestli je to v pořádku a stává se to? Přejde to, nebo teď budu mít normálně menstruaci? Děkuji za odpovědi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat