Sport pro lenochy

242
5.6.17 13:37

Sport pro lenochy

Ahoj, rada bych se inspirovala. Nikdy jsem moc netihla ke sportu a jedine co me bavi je kolo a plavani. Kolo aktualne nemam a k plavani bych rada jeste neco delala. Problem je, ze najit co by me bavilo, je dost tezke. Jsem odjakziva vcelku lina :mrgreen: behani je pro me utrpeni a v kolektivu se moc necitim. Je mezi vama taky nejaky nesportovec, ktereho fakt neco chytlo? A co to ksakru bylo :D?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

12791
5.6.17 13:41

Jsem nesportovec první kategorie, nic mě nechytilo :mrgreen: na kole se bojím a čím jsem starší, tím méně mě to táhne k vodě.. zaplavat si stejně nemůžu a cákání vyloženě nenávidím

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.6.17 13:43

Taky jsem byla líná jako veš, ale nadchla mě rychlná chůze. Dala jsem si okruh a ten mě začal po čase bavit, kor když jsem se denně vážila a kila šly samy dolů :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5172
5.6.17 13:45

Jízda na koni, tomu jsem se věnovala dlouhé roky, ač ostatní sporty krom plavání a kola jsem taky nesnášela.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5740
5.6.17 13:47

@Kikin16 ja vzala diky vodě na milost aquaaerobic

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7026
5.6.17 13:53

Kolo nesnasim, sport neni muj konicek celkove. Bavilo me chvili cvicit Jillian Michaels ale to pak preslo, to byl asi muj nadzivotni vykon :lol: ale bavi me in-line brusle, jeste me to za 2roky nepreslo jen jezdim sporadicky, pouzitelne cyklostezky v okoli nemam, respektive musim na ne dojet autem coz se mi nechce :D ale kdyz uz, jsem schopna byt na bruslich i 2 hodiny ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
242
5.6.17 13:58

@hudečice fakt jen rychlou chuzi jo? Je dobry, ze to by se snad dalo i s kocarem… :think:

No ja jsem fakt marna, kone neprichazi v uvahu, tech se fakt jako bojim.

Ale ten aquaaerobic zni celkem dobre.. i ty speky jsou schovany ve vode :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24917
5.6.17 14:04

Chůze…vychazky…tury…výlety
něco uvidíš a hýbeš se :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.6.17 14:07
@Kikin16 píše:
@hudečice fakt jen rychlou chuzi jo? Je dobry, ze to by se snad dalo i s kocarem… :think:

No ja jsem fakt marna, kone neprichazi v uvahu, tech se fakt jako bojim.

Ale ten aquaaerobic zni celkem dobre.. i ty speky jsou schovany ve vode :lol:

Jo, našla jsem si okruh v lese a denně chodila po práci. Chodili tam lidi, někteří běhali, někteří chůzovali :mrgreen: a pak tam byla i skupinka, co si donesla karimatky a cvičili s trenérem.
A denně šla váha dolů.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
533
5.6.17 14:08

Nepomohla by vám motivace v podobě zakoupené permanentky na nějaké cvičení? Ono je kolikrát člověku líto, že to propadne, tak prostě jde a nakonec je sám spokojený, že šel. Případně se domluvit s kamarádkou a chodit ve dvou. A ze zkušenosti vím, že sport je droga, takže když jednou začnete, už neskončíte :-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Wjeruška
5.6.17 14:09
@Kikin16 píše:
Ahoj, rada bych se inspirovala. Nikdy jsem moc netihla ke sportu a jedine co me bavi je kolo a plavani. Kolo aktualne nemam a k plavani bych rada jeste neco delala. Problem je, ze najit co by me bavilo, je dost tezke. Jsem odjakziva vcelku lina :mrgreen: behani je pro me utrpeni a v kolektivu se moc necitim. Je mezi vama taky nejaky nesportovec, ktereho fakt neco chytlo? A co to ksakru bylo :D?

Pořiď kolo, začni běhat a máš zaděláno na triatlon :palec: :mrgreen:
Jak už tady někdo zmínil rychlá chůze je také sport a když pořídíš hůlky, které stojí méně než kolo, procvičíš celé tělo ;) :palec:

  • Citovat
  • Upravit
12791
5.6.17 14:10

@Fally123 já bych i začala, ale proč dělat něco, co mě nebaví? :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19055
5.6.17 14:12

@Kikin16 já taky nejsem zrovna žádná sportovkyně, ale ještě před dětmi jsem chodila na heat, je to chůze na pásech, někdy se to jmenuje alpining. Mě to moc bavilo, je to docela záhul, i když to tak nevypadá :mrgreen: :mrgreen: Chodila jsem 2× týdně, zhubla jsem a dost se zpevnila. Je to fajn sport.

Ale jinak stačí rychlejší chůze. :-) U dcery jsem rychle po porodu zhubla tím, že jsem hodně chodila s kočárem. Teď u syna to tak nejde, když někam jdu, tak většinou i dcerou (3 roky) a to už máme pomalejší tempo :D

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.6.17 14:13
@Fally123 píše:
Nepomohla by vám motivace v podobě zakoupené permanentky na nějaké cvičení? Ono je kolikrát člověku líto, že to propadne, tak prostě jde a nakonec je sám spokojený, že šel. Případně se domluvit s kamarádkou a chodit ve dvou. A ze zkušenosti vím, že sport je droga, takže když jednou začnete, už neskončíte :-)

Jo to jsem jednou vyzkoušela. Vyhozené prachy. Byla jsem tam asi 5× - spinning.
Sport pro mě není droga, ale utrpení.
A nikoho do páru nemám.
Fakt jsem marná :,(

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
11372
5.6.17 14:35

1. chůze. Začněte co nejvíce chodit a dotáhněte to na 10000 kroků denně, které už mají prokazatelný vliv na zdraví. Počítá se i to, že nepojedete na nákup autem, ale půjdete pěšky, že vystoupíte z tramvaje o zastávku dřív a dojdete to a podobně.

Stáhněte si do mobilu nějaký krokoměr a nebo investujte do nějakého fit náramku.

Pro zpestřední začněte buď poslouchat při chůzi hudbu, či mluvené slovo a/nebo začněte hrát geocaching, pokemony či ingress.

2. zařaďte do každodenního rytmu nějaké jednoduché protažené a rozhýbání - ideálně ráno - nejjednodušší je odcvičit pár pozdravů slunci na obě strany. Když se to dělá rychle, tak je to docela dynamické, případně pokud to budete dělat na výdrž, tak to je cvičení které docela zpevňuje jádro. Postupně k tomu případně přidávejte nějaké další cviky, podle toho co potřebujete.

https://www.youtube.com/watch?…

3. až budete mít nějakou základní fyzičku vybudovanou chůzí a jednoduchým cvičením, tak začněte s nějakým intenzivnějším cvičením tak na 30-40 minut denně podle youtube.

https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/playlist?…
https://www.youtube.com/…000/featured

Důležité je začínat po malých krocích a vždy přidávat jen jeden další a to nejdříve po té, co se vám celý předchozí týden podaří udržet to co jste chtěli dělat.

Tedy řekněme že budete chtít nejprve ujít každý den z týdne alespoň 5000 kroků (to není moc, zhruba hodina čistého času, to se dá docela dobře) - budete se o to snažit a teprve až to zvládnete 7 dní v kuse, tak buď zvyšte počet ušlých kroků a nebo třeba přidejte že každé ráno oddcvičíte dva pozdravy slunci. A předem, když plánujete nějaký krok, který chcete zařadit do svého života, tak si také naplánujte nějakou odměnu, kterou si dáte za to, že to zvládnete. Za každý ten malý krok. A pak se pochopitelně nezapomeňte odměnit.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama