Stát se mladou matkou

Napsat příspěvek
Velikost písma:
AmyLee
4.4.13 13:10
@K.Black píše:
zas tě bude bolet hlava :roll:

ta už mě bolí, páč je to furt dokolečka jak u blbečků :nevim:

• Citovat
  • Upravit
3832

Mě je 23 a čekám prcka a pořád si přijdu jako dost mladá maminka. A taky ještě studuji VŠ. Ono podle mě to není o věku jako takovém, ale o povaze člověka. Holky kolem mě jsou ještě takový střeštidla, že si je jako maminky nedovedu představit ani omylem :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
K.Black
@Géčko píše:
to netvrdím, jen jsme nepochopila proč chce vedet jake to je když šla na potrat to je celé…

tak snad za půl roku může otěhotnět třeba znova, tu lhůtu teda nevím jistě, někde jsem to četla :think:

• Citovat
  • Upravit
AmyLee
  • Citovat
  • Upravit
K.Black
4.4.13 13:12
@AmyLee píše:
ta už mě bolí, páč je to furt dokolečka jak u blbečků :nevim:

na dvorečku ;)

dej si http://empatia.cz/…/Ibalgin.jpg

• Citovat
  • Upravit
4624
4.4.13 13:12
@Vermion píše:
Nesouhlasím - nemusí jí být přes třicet na to aby byla zabezpečená. Dá se to stihnout i dříve :palec:

Máš namysli, vzít si bohatého manžela?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10584
4.4.13 13:13

@K.Black asi jinej gang, co? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1110

@Vermion záleží kam směřuje. jestli chce být advokátka, tak jo :). takže jde o cíl :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1198
@AmyLee píše:
@Géčko asi proto, že se chtěla ujistit, že ve svém věku udělala dobře.. :nevim: Do hlavy jí nevidím, ale mě tohle kefrání o snažilkách fakt vadí.. Tak když to snažilkám vadí tak ať to nečtou.. :mavam:

mě to nevadí, ale pokud se tak rozhodla tak musím vedet sama proč..a nikdo jí to nepoví…samozdřejmne chápu že se na to asi necítila…já proti tomu nic nemám, jen mi přišlo zbytečné to řišit až „po“ Ale chápu jí sama jsme byla tehotná v 18 a maturitu ted dodelavam…a vím jak to je všechno okolo, nemyslela jsem to zle :nevim:

• načítám...
  • Citovat