Štěnice, jak je vyhubit?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
11559
8.3.25 15:36

@Anonymní psala: Objednala jsi komerční nebo co máš někde v místě bydliště?

to jako „komerční“ nemůže být blízko? Nebo- jak chápat tu tvoji otázku? Objednala firmu, co to dělá zadarmo?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1799
8.3.25 15:40
@Anonymní píše: Více

No právě, někteří to řeší sami nějakými postřiky, vyženou je z bytu, ale do vedlejších, vím, že pokud to nenahlásí a roznese, tak by to pak šlo opravdu asi za ní.
Jinak se radí do čtverce, prostě kolem toho bytu, ale nejsem odborník samozřejmě.
Taky si říkám, co ta babička, u té se nic neděje?

Já měla zkušenost v „bytě“, co byl postaven nad garáží a z garáže taky byt, podemnou bydlelo pár slováků, co tu jezdili za prácí a majitelka píp a stěhovala hodně nábytek, oni prý dokážou 39 týdnů bez lidské krve spát.
Takže byl srpen, přes 30 a 14 dní se nic nedělo až pak, podobné kousance a krvavé malé stopy na prostěradle i něco malého černého, za 14 jsem se stěhovala pryč a já jela jinam, máti vezla věci do paneláku, roznést se to mohlo, trnula jsem dlouho, ale díky Bohu nic.
Milé podvodnici a lhářce jsem tam pořádně vysypala prostěradlo hned u toho bytu :mrgreen:
Měli mě varovat ty schované Biolity atd., tím to lidé právě často likvidují.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3129
8.3.25 15:47

Štěnice na rozdíl od ostatní hmyzí havěti fakt sama nevyhubíš. To sis pěkně vydělala :D Gauč by měl okamžitě letět a odborná deratizace. Tohle není o byznysu, u štěnic nepomůže fakt nic běžně dostupné. Stačí si nastudovat jejich životní cyklus. Fakt se jich jinak nezbavíš. Jejich vajíčka a nymfy jsou neskutečně odolný. Je nutná velice silná chemikálie, která z podstaty věci nesmí být běžně dostupná. Tohohle se fakt Biolitem a vyvařením nezbavíš

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3129
8.3.25 15:53

Jo a povinnost nahlásit v domě, bohužel. Jestli se to roznese, je to průser i pro ostatní

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.3.25 15:54