Steroidy a vliv otěhotnění

Anonymní
2.5.20 16:49

Steroidy, těhotenství..

Zdravím holky, mám tady problém, a nevím jak ho vyřešit.. Šla jsem dnes prát prádlo, vzala jsem do ruky bundu která patří příteli, automaticky kontroluji kapsy, jako vždy..
Sáhnu do bundy a vyndám z kapsy asi 4 platíčka steroidů a z toho dvě jsou vyzobané, chtěla bych miminko, ne že by jsme se snažili ale nechráníme se, a já už asi 3 měsíce bádám proč se mi nedaří otěhotnět…
Můžou na to steroidy mít vliv? A pokud ano jak velký..
Hrozí mi nějaké riziko?
Předem děkuju

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
18529
2.5.20 16:51

Nevím jak steroidy, nemám zkušenost. Ale po 3mesicich není žádná věda že si ještě neotehotnela.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.5.20 16:57

@lachtanice86 to chápu že to není žádná věda, ale nedáváme si pozor a většinou přítel vyvrcholí uvnitř mě..
Teď mám problémy s menstruací, dostala jsem jí 21.4. trvala 3 dny, pak jen lehce hnědé až růžové špinění, a to trvá do teď, už nevím co s tím.. test negativní..

  • Citovat
  • Nahlásit
18529
2.5.20 17:01
@Anonymní píše:
@lachtanice86 to chápu že to není žádná věda, ale nedáváme si pozor a většinou přítel vyvrcholí uvnitř mě..
Teď mám problémy s menstruací, dostala jsem jí 21.4. trvala 3 dny, pak jen lehce hnědé až růžové špinění, a to trvá do teď, už nevím co s tím.. test negativní..

No nechci ti brát iluze, ale zdravý pár má cca 15% sanci v jednom cyklu že se zadaří. I když se chlap udělá dovnitř.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10424
2.5.20 17:11
@Anonymní píše:
@lachtanice86 to chápu že to není žádná věda, ale nedáváme si pozor a většinou přítel vyvrcholí uvnitř mě..
Teď mám problémy s menstruací, dostala jsem jí 21.4. trvala 3 dny, pak jen lehce hnědé až růžové špinění, a to trvá do teď, už nevím co s tím.. test negativní..

To, že se přítel do tebe udělá je sice hezké, ale máš šance tak 15% že v tom měsíci otehotnis.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
615
2.5.20 17:19

Bohužel, častým vedlejším účinkem steroidů, je snížená tvorba spermií a následná neplodnost.. Po vysazení trvá často měsíce i roky, než se tvorba spermií opět obnoví.. Je to prostě svinstvo a pokud chcete mimi, tak bude potřeba, to co nejdřív vysadit.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10917
2.5.20 19:10

No spíš bych si rozmyslela jestli chci dítě s chlapem co bere steroidy. Jednoho takovýho sem měla, nikdy víc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2103
2.5.20 20:16

Ahoj, jojo při braní steroidů je bohužel i snížená tvorba spermií.. může to mít i za následek neplodnost :-).

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1
3.5.20 08:28

No holky, vy jste mi daly…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3.5.20 08:45
@MarikaJin píše:
No holky, vy jste mi daly…

Víš jak… když se ptáš, tak musíš počítat s tím, že se dozvíš…
Možná by nebylo od věci, aby si přítel nechal udělat spermiogram.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat