Střevní chřipka neustupuje

10052
6.9.12 22:40

Střevní chřipka neustupuje

Ahoj,

dcera už pátý den bojuje s průjmy, do toho má trochu horečku, a tak nějak zastřený hlas. V sobotu mi v lékárně daly endterol s tím že to prý určitě pomůže, ten jsem jí dávala do dneška jenže, nic se nezlepšilo. Tak jsem na doporučení lékaře koupila ještě hylak a smectu. Myslíte že ted by se to mělo zlepšovat, dočetla jsem se, že do tří dnů by to mělo ustoupit. Doktorka akorát dceru vyšetřeřila jestli není dehydrovaná, ale žádný výtěr nedělala, tak tam asi zítra naběhnu a vyžádám si ho. Dcera to má poprvé tak netušim.

Díky za vaše rady, zkušenosti.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
425
6.9.12 22:48

A vyloučila rotaviry? ten stěr měla udělat :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22057
6.9.12 22:54

Střevní chřipka může trvat delší dobu. Důležité je hlídat přísun tekutin.

Pokud dcera není dehydrovaná a řešíte to s doktorkou, je všechno ok - protože Ti jistě řekla, do kdy máte situaci řešit doma a který den se přijít ukázat, když se to nezlepší… A pokud snad neřekla, raději bych tam zítra zašla, protože bude pátek.

Dělat stěry u tříletého dítěte při prvním problému je dost zbytečná věc. Průjem, teplota a zvracení ho potká ještě mockrát, to jsou běžné virózy a děti v tomhle věku (zvlášť jestli nastoupila do školky) jsou na ně citlivé. To je na místě až tak po týdnu, pokud se samozřejmě neprojevuje dehydratace.

Příspěvek upraven 06.09.12 v 22:58

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10052
6.9.12 22:55

Já tam raději dojdu, at se dyštak vyloučí to ostatní

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
425
6.9.12 23:07

No nevím jestli je to zbytečné nebo ne ale ja mam dceru s dost važným onemocněním střeva a bylo ji jen 7 měsicu když to začlo..a kdyby vše bylo zbytečné asi by tu už nebyla..muže to byt i campylobaktera nebo tak něco..taky to měla holčička od kamošky v několika měsicich.