Studium Informatiky se zaměřením na vzdělávání

4
23.7.25 14:49

Studium Informatiky se zaměřením na vzdělávání

Zvažuji že bych si příští rok podala přihlášku na bakalářský studijní program Informatika se zaměřením na vzdělávání na TUL v kombinované formě. Zajímalo by mě jak moc je studium náročné časově a co vám přišlo nejtěžší. Přemýšlím jestli se to dá zvládnout při práci nebo rodině. Budu ráda za jakékoli zkušenosti.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
791
24.7.25 08:10

Nevím zda ti můj dotaz pomůže, mám vystudovanou informatiku na Ostravské, jsem holka, bez jakékoliv předchozí znalosti jsem to zvládla si myslím dost dobře. Je zapotřebí matika která mi nedělala problém. Problem mi dělalo programování ale vše jsem zvládla. Bylo tam tehdy dost lidí i na dálkové. Za mě jde zvládnout vše pokud člověk opravdu chce.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5644
24.7.25 10:15
@A1234567 píše: Více

Studuji na TUL kombinovaně jinou aprobaci, ale i když ti nemůžu dát info přímo z informatiky, tak aspoň nějaké generické :)
Je fakt potřeba aby jsi měla flexibilní pátky.
Výuka je nepravidelná, rozhodně to není že je to třeba každý druhý víkend, nebo tak. Na začátku každého semestru dostaneš rozvrh a jsou to některé pátky a některé soboty, každý semestr je to jinak. Takže je fakt nutné abys měla takovou práci, kde si kdyžtak můžeš vzít v ty pátky které potřebuješ volno.

Jaký předmět si chceš dát do kombinace? Pokud bys nechtěla čekat do příštího roku, tak koukám že mají na informatiku ještě otevřené 2. kolo přijímacích zkoušek na kombinaci informatiky s angličtinou, matikou, nebo fyzikou.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4
24.7.25 14:24

@Gracetheworld