Studium medicíny při těhotenství

Napsat příspěvek
Velikost písma:
809
11.1.24 01:40
@Janli píše:
Stačí malá komplikace a celý těhotenství proležíš, dítě se narodí předčasně a jsi na měsíce zapykaná. Plánovat dítě na studium je dost nezodpovědný, už jen kvůli stresu, co mimčo ještě v děloze zažije a taky si tě jako mámu první roky fakt neužije.

Přesně. Za mě je zakladatelka velmi naivní. Ono je něco úplně jiné studium na gymnáziu a na vysoké škole.
Ano, někomu se studium s dítětem povede a školu dokončí, ale je to extrémně náročné. Bez obou babiček, finančně zajištěného manžela, který ženu bude život a platit hlídání to podle mě nejde. Na druhou stranu je spousta žen, které kvůli těhotenství a dítěti studium přeruší a už nikdy nedokončí. Takže pozor na tzv. klam přeživšího, aby jsi díky pár pozitivním příběhům zakladatelko nenabyla dojmu, že to jde levou zadní.
Momentálně studuji teda jiný obor, jedna paní si teď dodelavala předměty a praxe po 7 letech přerušení (trochu nechápu, jak je to vůbec možné). V každém případě při studiu neplánovaně otěhotněla, těhotenství měla prý strašně komplikované, takže musela studium přerušit. Nakonec pak měla ještě druhé dítě. Když nám jedna vyučující tuto „novou“ spolužačku představovala, hned zazertovala, ať my ostatní radši první dostudujeme, protože rodičovství se studium kloubi hrozně těžce.
A nikdy nevíš, jak u tebe probíhat těhotenství, porod nebo jestli dítě nebude třeba nemocné.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8881
11.1.24 06:01

Gymnázium zakladatelka ještě nepotvrdila.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Kolicek95
11.1.24 06:30
@guineapig píše: