Studium v Praze po šestadvaceti

Anonymní
7.5.25 01:40

Studium v praze po šestadvaceti

Dobrý den. Dcera nastupuje od září na bakalářské studium do Prahy, na DAMU. Letos ji však bude šestadvacet (Na školu se dostala napočtvrté). Studovala jste některá v Praze po šestadvaceti? Jde to zkombinovat s prací? Mám z toho nervy jako blázen, ale jsem ráda, že ji to konečně vyšlo :oops: Všem moc děkuji za rady :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
65282
7.5.25 05:44

Jestli to jde zkombinovat s prací přece nezáleží na věku, ale škole.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
113
7.5.25 05:56

Gratuluji k přijetí. Já studuji po 26. denní studium, ale v Brně. Mám za sebou studia, který nevyšly a za školu si už platím. (50 tis. na semestr)
Jinak mám brigádu a chodím hlavně víkendy a pátek. Je to na palici, ostatní dny máme školu od rána do večera + hromadu úkolů a testů. Takže toho času na koníčky a rodinu moc nemám. Platba za zdravotní se mi odečte většinou automaticky z brigády.
Před nástupen do školy jsem dva roky pracovala a šetřila na ni. Bez toho bych byla v háji. Co se týče podpory rodiny- tu už nemám. Ale podporuje mě manžel jinak by to nešlo. Máme tu nízké platy okolo 150/hod.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3689
7.5.25 06:00
@Cytosin333 píše: Více

A tohle vsechno delas proto, aby z tebe byla herecka? 8o

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
532
7.5.25 06:09
@Anonymní píše: Více

Tak záleží na oboru, předpokládám, že nejde o herectví, tam takhle staré neberou (nebo teda za mě byla stopka 20-21). Ty ostatní obory tak časově náročné nejsou, takže se pracovat dá. Pokud nemá neúspěšné studium, tak nic platit nebude. Ale upřímně - přínos absolutoria DAMU pro profesní uplatnění a zejm. finanční zajištění je dost malá… Když napíšeš obor, můžeme poradit víc, je nám jinak loutkoherectví, dramatická výchova, režie, nebo produkce…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3047
7.5.25 06:09
@vokishka píše: Více