Svačinky ve školce

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
5591
20.11.14 12:03

svačinky ve školce

Jak to máte se svačinkami ve školce. Lucka ráno v 7 vstane, vypije 150 mlíka a v 8h jde do školky, kde mají svačinku. do teď to bylo tak, že nějaké pečivo bylo již namazané pomazánkou, část byla suchá. Kdo chtěl, vzal si namazané, kdo nechtěl, měl suché, ev. kousíček namazat pro ochutnání. Včera mi dcerka říkala, že nejedla, neboť už mají všechno pečivo dopředu namazané. Bohužel nejí pomazánky vyjma rybí, nejí salám ani sýr. Dnes ráno jsem se ptala učitelky, jak to je, prý když jedno dítě pomazánku nechce, nechtějí ji ani ostatní a tak to nejde. Nevím, zda to mají nařízené od ředitelky, to se ještě poptám a budu to chtít písemně, ale manžel se vztekl, že my to platíme a není možné, aby dítě bylo ve školce hladové jen s obědem. Jak to vidíte vy a jak to máte ve vašich školkách?

Děkuji za názory

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2528
20.11.14 12:06

@jana32 je to u nás stejné a malá jim to tam taky nechce jíst :nevim:,asi s tím nic nenaděláš :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2507
20.11.14 12:06

Co vím, tak u nás ve školce je namazné všechno pečivo. Přeci není možné, aby se pokaždé trefili do toho, co jí všichni. Syn nejí sladké pečivo, ani obědy sladké a co s tím udělám? Nic. Maximálně řeknu, ať mu dají víc polévky. Nemůžu čekat, že dostane na svačinu něco extra.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
20.11.14 12:08

@jana32 Tak moje dcera taky nejí svačiny, protože nejí žádné pomazánky ani máslo, prostě jí suchý rohlík nebo chleba s něčím, ale namazané ne. Učitelce jsem říkala, ať jí to dává suché, že to třeba sní. Ale nemám to jak zkontrolovat a když se zeptám dcery, tak mi řekne že nic nejedla. Ona teda moc nejí ani obědy, ale to je spíš tím, že si ve školce ještě nezvykla a nemá to tam ráda. Štve mě, že to musím platit.

• načítám...
  • Citovat