Syn se budí a chce spát s námi

1313
15.10.12 15:19

Syn se budí a chce spát s námi

V červnu jsme se přestěhovali z bytu do domku a náš syn (2 roky) se začal každý den budit přesně v 1:45 hod ráno a strašně brečí a chce spát s námi.
Jakmile je u nás v posteli, usmívá se a hned usne.

Vím jaké mám možnosti, spíš mně zajímalo jestli to Vaše děti dělali také a v jakém věku?
 Díky

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3588
15.10.12 15:21

Nam jsou 2 roky a 2 mes. skoro a malej chodi skoro kazdej den tak kolem 5 hod k nam spat.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2976
15.10.12 15:22

Můj syn dělá totéž. Jsou mu teď 2 roky, dělá to asi poslední 2 měsíce. Pohladím a položím zpátky, někdy se opravdu vzteká, je vzhůru, tak ho vezmu a až usne u mě v posteli přenesu zpátky. Už jsem z toho unavená, studuji VŠ a musím se vyspat. Muž mi nadává, že ho mám nechat vyřvat.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Marlenka.x
15.10.12 15:23

Malynu je 3,5 a taky v noci chodi k nam, nevidim v tom problem, prituli se a spime vesele az do rana :-) Za par let budeme vzpominat, jaky to byli zlaticka a potrebovali nas ;-)

• Citovat
  • Upravit
564
15.10.12 15:24

Tak u nás je to zhruba měsíc to samé. Ne každou noc, ale vždycky tak 3-4 noci v týdnu se vzbudí a chce k nám. Popřípadě nechce usnout u sebe, tak usne v naší posteli a pak ho přenesem…málokdy to dospí až do rána ve své :? nevim proč :nevim: za dva týdny mu jsou dva roky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7932
15.10.12 15:26

Mám stejnou zkušenost, dcera se budí kolem třetí a taky chce spát s námi :nevim: teď jí chystáme pokoj, takže doufám, že už si zvykne v nové posteli… zatím plánuju, že v případě potřeby se spíš natáhnu já k ní do postele, aby se pomalu odnaučila chodit k nám :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
95
15.10.12 15:28