Těhotná pod 15 let

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1239
12.3.23 17:35

Před pár lety jsem byla třídní učitelkou holky, která otěhotněla ve 14. Úplně mi klesla brada, když za mnou a vedením školy přišel její partner. Muž, myslím 26 let, velmi příjemného vystupování, vzhledu, hezký oděv, pracoval jako manažer a láskyplnost k těhotné partnerce z něho úplně čišela. Vymyslel to tak, že se odstěhovali do Rakouska, kde je věková hranice pro pohlavní styk 14 let, aby unikl trestu. Podrobnosti už si nepamatuji, jestli to tak funguje, zda si nějak vyřídili rakouské občanství, nevím. To jen taková zajímavost. Byli to Romové.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12.3.23 17:39

@Catalinn no tak příteli tolik není… jak sem psala je mu 18… ale tak je pravda že tak či tak je plnoletý.
dítě si nechat neplánujeme…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24716
12.3.23 17:45
@provozovatelka191 píše:
@lucad77 troll nejsem, spíš zoufalá

Jo, za hloupost se platí. Nepříjemnosti z toho budou. Ale není to konec světa.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
59398
12.3.23 17:45

@provozovatelka191 jestli je vše pravda tak mne celkem překvapuje jak jsi v pohodě :? Potrat rozhodně není nic příjemného a ty řešíš dospělého kluka. je to on kdo měl mít rozum a ani to neumí když jsi hned těhotná :?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12.3.23 17:49
@Markéta80 píše:
@provozovatelka191 jestli je vše pravda tak mne celkem překvapuje jak jsi v pohodě :? Potrat rozhodně není nic příjemného a ty řešíš dospělého kluka. je to on kdo měl mít rozum a ani to neumí když jsi hned těhotná :?

Samozřejmě že potrat je zakladateli u zadku, protože jeho se netýká. Jemu jde jen o trest.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12.3.23 17:52

@lucad77 já vím.. a jsem s tím smiřená.. postavila sem se k tomu a sem ochotná nést následky… jen mě zajímalo jak udělat to aby z toho přítel neměl až nějaký moc problém pokud to jde. protože nešlo o žádné znásilnění či tak něco

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
59398
12.3.23 17:52