Tříleté dítě doma a home office

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
19.11.21 12:31

Tříleté dítě doma a home office

Ahoj,. rozhodli jsme se s manželem, že nebudeme teď, dokud jsou obrovská čísla nemocných na JIP a nemocnice omezují péči a je nedostatek ATB a jiných léků, dávat dceru čerstvě 3 roky do školky. Já jsem učitelka, manžel je na HO. Chodím do práce na 3 dny v týdnu. Manžel má HO, při kterém musí pracovat, musí odvést určité množství právě, má telefonáty apod. Malá si hraje sama nebo kouká na pohádku. Mě to, že je doma 3 dny v podstatě sama, docela mrzí. Snažím se z práce chodit hned jak to jde. Často jsem doma už třeba ve 13 hodin a hned se dceři věnuji. Jdeme někdy ven někdy ne, protože se nedokážeme vypravit. Když jsem byla na RD byly jsme každý den venku aspoň 3 hodiny a dceři jsem se hodně věnovala. Chtěla bych se zeptat zkušených matek, myslíte, že může dceru nějak poznamenat, že bude třeba až do března takhle doma s manželem? Bohužel prarodiče hlídat nechtějí a chůva moc nedává smysl. Prosím o slušnou diskusi bez reakce a C19. Moc děkuji.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
19.11.21 12:41

Myslela jsem bez reakce na C19. ;)

• Citovat
  • Nahlásit
206
19.11.21 12:44

„Myslíte, že může dceru nějak poznamenat, že bude třeba až do března takhle doma s manželem?“

A jak by ji to melo poznamenat?? 🤦‍♀️ Vzdyt na rodicovskou chodi i chlapi. 🤷‍♀️ Pokud se ti to nelibi, tak ji dej do skoly, ale jelikoz ji davat do skolky nechcete, tak stejne jinou variantu nemate, nez ze bude s chlapem doma 🤷‍♀️

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1365
19.11.21 12:46