Ubližování ve školce

22
17.10.23 13:11

Ubližování ve školce

Ahoj maminky, jdu si pro radu. Jsem již z vzniklé situace zoufalá a řešení nenacházím. Můj syn - 3,5 let nastoupil v září do školky. Bohužel ubližuje ostatním dětem. Nejedná se o bití v pravém slova smyslu ale takové bezduvodné požduchování, štípání, škrábání apod.. nevím, jak už to mám řešit. Každý den ve školce slyším stížnosti na jeho chování. Od učitelky a samotných dětí. Je mi trapně. Doma vysvětluji, zakazuji. Nezabírá nic. Vždy mi slíbí, že už to dělat nebude a stejně se zase vše opakuje nanovo. Osobně jsem učitelce navrhla návštěvu psychologa. Na to mi řekla, že se ještě brzo.

Řešila jste některá obdobný problém? Případně máte nějaké řešení? Moc děkuji za rady

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6381
17.10.23 13:13

No, ty s ním v té školce nejsi, takže to těžko ovlivníš.
Na to si musí dávat pozor ony, co je zatím, co tomu předchází a adekvátně a pedagogicky reagovat a vymyslet nějaké opatření. To ony na to mají vzdělání.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Tosidelassrandu
17.10.23 13:15
@Beaaata píše:
Ahoj maminky, jdu si pro radu. Jsem již z vzniklé situace zoufalá a řešení nenacházím. Můj syn - 3,5 let nastoupil v září do školky. Bohužel ubližuje ostatním dětem. Nejedná se o bití v pravém slova smyslu ale takové bezduvodné požduchování, štípání, škrábání apod.. nevím, jak už to mám řešit. Každý den ve školce slyším stížnosti na jeho chování. Od učitelky a samotných dětí. Je mi trapně. Doma vysvětluji, zakazuji. Nezabírá nic. Vždy mi slíbí, že už to dělat nebude a stejně se zase vše opakuje nanovo. Osobně jsem učitelce navrhla návštěvu psychologa. Na to mi řekla, že se ještě brzo.Řešila jste některá obdobný problém? Případně máte nějaké řešení? Moc děkuji za rady

Byl syn někdy fyzicky trestán? Jakože třeba plácnutý přes ruku nebo zadek?

• Citovat
  • Upravit
34473
17.10.23 13:24