Vaginální mykóza při menstruaci

Anonymní
15.11.19 01:00

Vaginální mykóza při menstruaci

Ahoj, mám dotaz a doufám, že pomůžete. V pondělí jsem si vzala poslední pilulku antikoncepce a začala 7denní pauzu. Dneska přes den jsem začala pociťovat ten divný pocit dole, nejspíš mám opět vaginální mykozu, vrací se mi totiž velmi často a jdou ruku v ruce se záněty močového měchýře. Odpoledne jsem si zavedla Gyntimu a teď večer udělala výplach Rosalginem. Nicméně až teď mě napadlo, jestli by nebylo lepší přerušit pauzu (dnes je to 3 den pauzy, ale menstruaci dostávám až k jejímu konci), jelikož většina těchto přípravků, včetně Rosalginu nelze používat přes měsíčky. Také musím na 2 dny do práce a s tím bolením a otokem to bude hrůza. Myslíte, že bych měla zkrátit pauzu a začít nové platicko? Vždy pauzu dodržuji a ani teď mě to popravdě dříve nenapadlo, že by to možná bylo lepší. Nerozhodí mi to moc cyklus? Pořád bych byla chráněná jako předním, že ano? Co si o této situaci myslíte prosím? :(

  • Nahlásit
  • Citovat

Reakce:

10424
15.11.19 08:14
@Anonymní píše:
Ahoj, mám dotaz a doufám, že pomůžete. V pondělí jsem si vzala poslední pilulku antikoncepce a začala 7denní pauzu. Dneska přes den jsem začala pociťovat ten divný pocit dole, nejspíš mám opět vaginální mykozu, vrací se mi totiž velmi často a jdou ruku v ruce se záněty močového měchýře. Odpoledne jsem si zavedla Gyntimu a teď večer udělala výplach Rosalginem. Nicméně až teď mě napadlo, jestli by nebylo lepší přerušit pauzu (dnes je to 3 den pauzy, ale menstruaci dostávám až k jejímu konci), jelikož většina těchto přípravků, včetně Rosalginu nelze používat přes měsíčky. Také musím na 2 dny do práce a s tím bolením a otokem to bude hrůza. Myslíte, že bych měla zkrátit pauzu a začít nové platicko? Vždy pauzu dodržuji a ani teď mě to popravdě dříve nenapadlo, že by to možná bylo lepší. Nerozhodí mi to moc cyklus? Pořád bych byla chráněná jako předním, že ano? Co si o této situaci myslíte prosím? :(

Ne, rozhodně bych pauzu nekrátila, stejně bys to s nejvyšší pravděpodobností dostala, za 3 dny už rozhodně došlo k poklesu hormonů. Příště počkej až po „MS“ a pak teprve zahaj léčbu, často se tyhle mykózky s menstruací ztratí. Pokud trpíš na tyhle věci opakovaně, doporučila bych ti zkusit Wobenzym (snad to nebude bráno jako reklama), na tohle je skvělej.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10424
15.11.19 08:15

Mimochodem, ty žádný cyklus nemáš. Vlivem HA nedochází k ovulaci a tudíž nedochází ani ke klasické menstruaci, jde jen o krvácení z důvodu poklesu hormonů.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
204
15.11.19 09:35

Ne, prasky bych dobrala tak, jak se maji… jestli chces pomoct proti casto se vracejicim mykozam a zanetum mocaku, napis mi sz :srdce:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
15.11.19 10:34

@unuděná @Adrina1
Děkuji, doberu a budu doufat, že než mi přijde ‚ms‘, tak to zmizí. Dřív jsem brala pouze čípky, minule jsem zkusila Rosalgin a pomohl, tak snad to tak bude i teď. Na Wobenzym kouknu.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
15.11.19 10:35
@unuděná píše:
Mimochodem, ty žádný cyklus nemáš. Vlivem HA nedochází k ovulaci a tudíž nedochází ani ke klasické menstruaci, jde jen o krvácení z důvodu poklesu hormonů.

Ano, vím, psala jsem to pozdě a ani nevěděla, jak to popsat. Šlo mi hlavně o to, abych nebyla nechráněná.

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama