Mohu žádat o vrácení daní za školku, když studuji?

14.1.20 08:34

Vrácení daní z ms

Hezký den mám dotaz ohledně dani ze školky dneska mi dali ve školce papír, přítel je v insolvenci jemu by vše strhli ale zajímá mě mohla bych to uplatnit na sebe kdybych zašla na Fin, úřad dodělávám si školu neví někdo jak to je zda to vůbec je mozne budu ráda za jakoukoliv radu děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1136
14.1.20 08:57

Předpokladem je příjem a z něho odvedené zálohy na daň, školkovné nezakládá daňový bonus, tedy můžeš si snížit daňový základ, stát ti maximálně vrátí, co jsi zaplatila, ale nedostaneš „nic navíc“. Pokud jsi žádné zálohy nezaplatila, nedostaneš nic. V tom je rozdíl od slevy na dani na dítě…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14.1.20 09:07

Jojo ale spíš mě zajímá jestli o to můžu zažádat já jsem na tyhle věci úplně hloupá :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2891
14.1.20 09:21

@rebelka 50 určitě můžeš. Buď to potvrzení dáš zaměstnavateli co ti dělá daně a nebo pokud si sama dáváš daňové přiznání, tak to započítat a přiložit do toho.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14.1.20 09:23

@Cenarius je tak to děkuji nebyla jsem si jistá právě jak to je tak to jste mě uklidnila ;) v papíru je že by měli vrátit 5600 takže každá koruna je dobrá

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2891
14.1.20 09:33

@rebelka 50 může to uplatnit kterýkoliv z rodičů. Je na vás kdo to bude.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14.1.20 09:36

Dobře děkuji a nevadí pokud teda studuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2891
14.1.20 09:40

@rebelka 50 je úplně jedno co děláte bokem. Ale musíte mít zaměstnání a z něho odvádět daně, které vám na základě tohoto potvrzení pak vrátí.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1188
14.1.20 13:16

Pise, ze je student, pokud dobre chapu system, tak nemuze dostat ulevu prece. V jejich pripade pouze partner, ktery pracuje. Kdyz sem byla na RP, tak si daval malou do dani OSVC partner. Pokud se mylim, omlouvam se :kytka: