Webovky - poraďte

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1444
30.10.20 20:08

Webovky - poraďte

Potřebujeme si vytvořit webovky pro podnikání.
Poradíte něco, co si bude umět vytvořit i průměrně inteligentní laik a nebude to stát majlant? Dostali jsme tip, kde je to celkem přehledné a zvládli bysme to zprovoznit, ale chtějí za to 3500 Kč za rok za provoz, to mi připadá dost.
Děkuji a prosím bez nějakých blbých poznámek.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3990
30.10.20 20:11

Mrkla bych na WordPress, s tím webový dokáže udělat i amatér, samozřejmě na nějaké komplikovanější věci jsou potřeba pluginy a udělá to lépe odborník…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11091
30.10.20 20:11

Jsem laik, ale nepřipadá mi to tak drahy - je tam aspoň nějaká záruka, ze to bude nejak fungovat, když je to placené? Nějaka podpora pri problémech atd.?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
121
31.10.20 10:12

Ahoj,

chápu, že nechceš mít blbé připomínky, ale já je mít asi budu.

Stránky si můžeš vytvořit i jako lajk. Je na to několik editorů - WP, WIX, mnoho dalších. Problémem je, že pokud tomu nerozumíš, tak absolutně nevíš, jaké parametry má web pro podnikání mít, čemu se vyvarovat, co vyzdvihnout, jaké má mít stránka uspořádání atd. Ono to prostě není tak, že si jen web „nakreslíš“ a pak s ním začneš vesele fungovat.

Aby byl web dohledatelný, musíš pořešit SEO, brand a časem i PPC. Je toho opravdu hodně a nechci vypisovat všechno.

3500 Kč / rok je naprosto směšná částka, kolik by sis tak představovala? Uvědom si, že za tuhle cenu nebudeš mít administrativní podporu, problémy při vypadnutí hostingu si budeš řešit sama a technické parametry webu a nastavení nebudou valné, ono to prostě za tuhle cenu není ani možné. Je to stejné jako kdyby ses dožadovala meníčka za 80 Kč a chtěla v tom mít argentinský steak.