Zahradní krb

• Fotoalbum (1)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1762
25.6.12 23:58

Zahradní krb

Ahoj,
děláme na zahradě pergolu a chceme tam i krb. Zedník chce nějaký nákres, jak má vypadat a já vůbec netuším, na co koukat a co je důležité. Třeba - má mít popelník??? Nemohli byste mi prosím poradit a napsat vaše zkušenosti? Rošt bude 40×60cm a nebude rohový. To je tak všechno, co vím, dál jsem bezradná.
Díky moc,
Halka

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3734
26.6.12 03:50

My máme rohový. Jen ti teď nemuzu hodit foto. Nejdříve zítra odpoledne.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1762
26.6.12 06:31

No za fota budu taky vděčná.
Díky

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
462
26.6.12 10:18

Ahoj, já nejsem odborník, ale vím, že postavit dobře funkční krb není žádná sranda.Je lepší si najít přesné plánky s rozměry a nestavět ho od oka, my ho stavěli doma vevnitř a špatně nám táhnul, tak jsme pak museli dělat úpravy, aby dobře fungoval.
No a na zahradě máme tenhle http://www.norman-cz.cz/…i-krb-laguna, ten si jenom sestavíš.
Popelníky mají oba, řekla bych, že kvůli tahu je potřeba. ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24726
26.6.12 10:18

My teda máme v rohu, ale to je celkem jedno…

Rozměry jsou o dost větší, než ten váš, tak to ani nejdu měřit.
Jen by bylo ideální, kdyby někdo měl krb podobných rozměrů jako ten váš a vy ho mohli okopírovat, my třeba máme na ten rozměr moc úzký komín a trochu to kouří i dovnitř (až se zahřeje a je dobré dřevo, tak skoro vůbec.

Vespod té horní díry jsou naskládané železné trubky s mezírkama mezi sebou - na tom se dělá oheň, popel propadává dospod - tam je i trubka kouřovodu z ohniště vedlejšího, když se udí (celé se to zavře deklama a topí se vedle a tady je navěšené maso na uzení).