Zavrtání 3denního embryjka

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.02.17 09:24
Zavrtání 3 denního embrijka

Ahojky :mavam: chtěla jsem se zeptat jestli je opravdu pravda že zavrtání 3 denního embrijka trvá až 7dni..Dnes je to právě 7dni od ET a ráno na toal. papiru jsem objevila nahnědlou krev…No nic osprchovala jsem se, zavedla utrogestan a čekám co bude dál..Právě že už od soboty mě bolely vaječníky, a záda jako před Ms.tak nevím jestli už mám házet flintu do žita :zed: v pátek jsme chtěli dělat s manželem test, ale jestli vůbec bude co testovat :zed: vím že každá reagujeme jinak, jen mě zajímá jestli jste měly podobnou situaci a ono to přesto vyšlo. Děkuji

Reakce:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.02.17 10:03

Špinění sedmý den u mne a pak ještě dlouho znamenalo těhotenství. Ještě jsem lékařům odporovala, že nemohu být těhotná, jelikož lehce krvácím, mezi začátkem špinění a pozitivním výsledkem jsem už tahala velmi těžké předměty.

špinění desátý/jedenáctý den u mne bylo znamení, že to doopravdy nevyšlo.

maxadel
Kecalka 214 příspěvků 2 inzeráty 07.02.17 10:05

No tak mě každé těhotenství začínalo „tím hnědým“ na toaleťáku :lol:..
MS začíná u mě růžově.. Ale někdy se zahnízdí a i tak je spláchnuto MS.. nicméně hnědá u mě byla vždy těhotenství ;)
(to sem to teda popsala :mrgreen: zajímavě )

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 07.02.17 10:10

@maxadel to jo teda :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: i tak děkuji za odpoved :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nádherná proměna: Kuchyně se díky odborníkům stala skutečným srdcem domova

Paní Jana si ve svém životě prožila mnoho těžkých chvil. Příběh dvakrát... číst dále >

Podzimní čtení: Tyhle knihy vás v klidu nenechají