Zkoušky ve škole

180
22.1.20 14:02

Zkoušky ve škole

Tak, milé dámy,
moje palice dubová mě dohnala k tomu, abych se tu s Vámi poradila o naprosto pitomý věci :D :D
Předem se omlouvám slabším povahám a rejpalky a mravokárci, prosím, neodpovídejte. :palec:
Studuju VŠ, zatím mi to šlo dost dobře i s mimčem. Ale…
Letos jsem měla 12 zkoušek a zítra mám tu poslední, 13. (Zbytek zdárně hotový) :pankac:
Opravdu ale opravdu nic nevím. Holky moje zlatý, ne nadarmo se říká, že ženy mají lepší hlavu než muži :lol: poraďte mi tahák, když jde o písemný test, kde ten oplzlej děda pořád čumí :D jde o 13 stran slovních spojení. :srdce:
PS: zbytek jsem dala bez taháků, nemám problém se učit, ale… :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

1385
22.1.20 14:08

13 stran teda nevim :lol: ale ja mivala tahak pod sukni a nikdy si nikdo nedovolil me vyzvat at nadzvednu sukni, jestli tam nemam nejaky tahak :mrgreen: Mozna kdyby byl v podobe knizky a pripevnenej na stehne, tak by se to dalo.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2739
22.1.20 14:11

Pod sukni nebo pod silonky. Nebo jsem už viděla i v kozacce mobil. Záleží, v jaké učebně to budeš psát..

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
180
22.1.20 14:15

No bude to klasická učebna, žádná aula. Silonky by šly :lol: snad nebudu podezřelá, když jsem sukni nikdy neměla :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1385
22.1.20 14:19

@PetyMimi akorat pod tema silonkama to jde hur precist. Takze ja bych to pripevnila spis na ne. A radim sukni spis volnejsi, upnuta se spatne vyhrnuje :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
283
22.1.20 14:20

Jestli vás hlídá oplzlej děda, tak s tou sukní tedy nevím, abys naopak nepoutala pozornost. :P :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
180
22.1.20 14:24
@listento píše:
Jestli vás hlídá oplzlej děda, tak s tou sukní tedy nevím, abys naopak nepoutala pozornost. :P :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No právě :mrgreen:
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22.1.20 14:34