Zkroucený palec 2letá holčička

Napsat příspěvek
Velikost písma:
32
2.3.24 21:50

@Černá Madonna
Myslím si že je úplně zbytečné řešit moje nehty. Já sem třeba zvyklá s tím dělat cokoli. Ale jak říkáte je to každého věc. Každý podle toho v čem se cítí.
:palec:
Já samozřejmě nestojím a nežádám o nějaké omluvy. Jen bych úplně vynechala větu co se nehtů týče😊

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
32
2.3.24 21:55

@Černá Madonna
Myslím si že je úplně zbytečné řešit moje nehty. Já sem třeba zvyklá s tím dělat cokoli. Ale jak říkáte je to každého věc. Každý podle toho v čem se cítí.
:palec:
Já samozřejmě nestojím a nežádám o nějaké omluvy. Jen bych úplně vynechala větu co se nehtů týče😊
@Glee123 :srdce: @kocourGarfield

@kocourGarfield píše:
@Nany12 sourozenec měl něco a vypadalo to stejně. Byla to šlacha. Nejdřív to měl v sádře, to nepomohlo. Tak mu to nějak řezali. Víc nevím, byla jsme dítě. Ale úraz neměl. Naši se mu věnovali. Ale nejsem lékař. Počkej do pondělí. Držím palec. :kytka:

@kocourGarfield
No určitě žádný úraz neměla, já se prave bojím toho že by měla jít na operaci. Snad to vyřešíme jinou cestou zda to půjde :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16500
2.3.24 22:13
@Nany12 píše:
@Černá Madonna
Ano, psala sem kamarádce která přímo na ortopedii dělá, protože sem měla strach a chtěla sem to řešit hned. A ta mi řekla at si zavolám v pondělí a že mužů počítat s tím že mě vezmou. Takže v domění že to tak bude sem napsala že jsme objednané na pondělí😊

V pořádku.
Tak přeji hodně štěstí a ať to dobře dopadne. :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
32
8.3.24 00:15

Tak holky
28.4 jdeme na operaci, je to lupavý prst(skákavý) a musí se to operovat. S malou budeme poprvé v nemocnici na zákroku. Takže ani slzy sem neudržela.. :,( nemá někdo zkušenost prosím?
Děkuji😊

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16500
8.3.24 01:06
@Nany12 píše:
Tak holky