Zle v rodině kvůli penězům

Anonymní
26.5.22 11:52

Zle v rodině kvůli penězům

Ahoj, základam anonymně kvůli rodinným informacím a zajímaly by mě pohledy jiných-nezaujatych lidí.
Moji rodiče spolu nikdy nebyli. Pocházeli ze stejné vesnice a náhodně se spolu vyspali na jedné akci. Když jsem se narodila mamce bylo 17 a taťkovi 19. Ze začátku mě vychovala babička, ale po mých prvních narozeninách si mě mamka vzala a odstěhovaly jsme se. Taťka si mě od té doby začal brát k sobě na víkendy a když mi byly 4 našel si novou ženu, která měla o rok staršího syna než jsem já. Otec toho syna se nezajímal. Celou dobu, platil alimenty 500 Kč a víc nic. Ani jednou ho neviděl.. Jezdila jsem tam na víkendy a v pubertě jsme byla ve střídavé péči. Později si taťka založil firmu a jeho přítelkyně pracuje jako vedoucí v jedné větší firmě.. Táta se mi vždy věnoval, alimenty na mě platil a měla jsem pěkný vztah i s jeho přítelkyni a jejím synem. Vždycky všem říkala, že mě má ráda jako vlastní. Byly jsme si celkem dost blízké. Ve 21 jsem se vdala a porodila první dítě, ve 23 druhé dítě. Momentálně je mi 28 a mému „bratrovi“ 29. Taťka a jeho přítelkyni hospodari každý sám po celou dobu co spolu jsou a společné peníze nemají. Nemají ani žádné společné dítě.. Nejsou ani manželé..Jako svatební dar k svatbě jsem dostala zaplacenou svatbu od mého taťky a 5000 od jeho přítelkyně. Žádné velké svatba to nebyla. Zvali jsme jen rodiče, prarodiče a sourozence s rodinami. Bratr se ženil 2 roky zpět a jeho matka s mým taťkou se dohodli, že mu zaplati celou svatbu a jako svatební dar dávali napůl ještě 50000. Teď bratr čeká dítě..Práci moc dobře placenou nemá, ale spíše z důvodu že se nesnaží. Když se mu nechce, prostě nejde. Jeho matka ho věčně sponzoruje a půjčuje mu peníze, které on ale nevrací, protože nemá na základní věci. Taťka bratrovi vlastnoručně stavěl dům na zahradě 2+1. Bratr si na to vzal hypotéku, (vzala si ji jeho matka, ale on ji splaci a ten dům je psán na ní, až hypotéku doplatí, napí