AKTIFERRIN - 2x2,5ml - bolestí bříška?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.12.18 05:05
AKTIFERRIN - 2x2,5ml - bolestí bříška???

Dcera rok a půl dostala kvůli nedostatku železa tento sirup… dceři se z něj strašně zvedá žaludek.. ale to by až tak nevadilo.. jde mi spíše o to, že co ho bere cca týden nespí vůbec dobře pobrekava celou noc…že by jí z toho bolelo bříško? Prvně sem si myslela, že to bude že zoubků… Dala sem ji na noc nurofen po kterém spí vždy dobře… Ale i přes to pláče… Vím, že je sirup i maltofer… Myslíte že by ho mohla snášet lépe? Děkuji :nevim:

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.12.18 05:07

ZAKLADAELTELKA- syn bral v jejím věku právě tento maltofer a vím, že nebyl s užíváním žádný problém

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.12.18 05:18
@Anonymní píše:
Dcera rok a půl dostala kvůli nedostatku železa tento sirup… dceři se z něj strašně zvedá žaludek.. ale to by až tak nevadilo.. jde mi spíše o to, že co ho bere cca týden nespí vůbec dobře pobrekava celou noc…že by jí z toho bolelo bříško? Prvně sem si myslela, že to bude že zoubků… Dala sem ji na noc nurofen po kterém spí vždy dobře… Ale i přes to pláče… Vím, že je sirup i maltofer… Myslíte že by ho mohla snášet lépe? Děkuji :nevim:

Preparáty s železem můžou způsobovat nepříjemnou zácpu, takže ji břicho bolet může. Maltofer mi kdysi někdo doporučoval, že to prý tolik nedělá. A dobrý by bylo přizpůsobit tomu stravu (vyhnout se mrkvi a podobným potravinám, které to můžou zhoršovat, přidat švestkovej kompot apod.).

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.12.18 05:21
@Anonymní píše:
Preparáty s železem můžou způsobovat nepříjemnou zácpu, takže ji břicho bolet může. Maltofer mi kdysi někdo doporučoval, že to prý tolik nedělá. A dobrý by bylo přizpůsobit tomu stravu (vyhnout se mrkvi a podobným potravinám, které to můžou zhoršovat, přidat švestkovej kompot apod.).

Naštěstí malá kaká každý den… Jen prostě, že od té doby co ho Berem večer nespí převalují se a pobrekava… A také si neumím představit jí to dávat další měsíc a půl když při každé dávce se bojím aby se nepoblila :roll:

lampicka11
Závislačka 3688 příspěvků 26.12.18 08:03

Já brala maltofer a mě bylo hrozně zle…blinkala jsem. Po akteferinu naprosto v pohodě. Lépe je dávat po jidle

Teresa.p
Zasloužilá kecalka 657 příspěvků 26.12.18 08:43

Domluvte se na zmenu a zkuste Maltofer. syn spatne snasel aktifferin a
ostatni deti v okoli to mely zase naopak.

Kaci89
Zasloužilá kecalka 826 příspěvků 26.12.18 10:56

Synovi bylo strasne zle jak po aktiferinu tak i po maltoferu,dokonce mi kvuli bolestem prestal jist (jsou mu 4 mesice).po porade s doktorkou ksme ho vysadili vse se upravilo a vzala mu krev ze uz je asi opravdu potreba ho nasadit.a hle zelezo se doplnilo samo (z um) a to mel malo 93 a ted 145 a to jsme ho brali sotva mesic

Váš příspěvek
Reklama