Angličtina ve 4. třídě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Veve79
Echt Kelišová 9248 příspěvků 20.03.18 17:08
Angličtina ve 4. třídě

Učitelky na 1. stupni ZŠ, jak hodnotíte chyby v písemném projevu u žáků 4. třídy, pokud měli angličtinu od 1. třídy? Uznáváte fonetický přepis, uznáváte spellingové chyby nebo vyžadujete, aby už žáci používali bezchybný písemný projev? (pro info-mají učebnici Happy House 2).
 Díky

Reklama

Reakce:

Murka
Ukecaná baba ;) 1320 příspěvků 20.03.18 17:55

Nejsem učitelka, ale mám holku ve čtvrté třídě, angličtina od první třídy. Učebnici má jinou, teď si nevzpomenu na název. Učitelka po nich vyžaduje správný písemný projev, každou chybu označí (chybějící písmenko, fonetický přepis), ale většinou to nepovažuje za „celou“ chybu, spíš takové mínus.

Kelsey
Hvězda diskuse 43471 příspěvků 20.03.18 17:55

Mas fb? Najdi si stranku pedagogicka komora na fb a dotaz napis tam (velka koncentrace ucitelu).

P4ja
Závislačka 3508 příspěvků 20.03.18 17:56

@Veve79 U nás učím od 3tí třídy a u čtvrťáků ještě v pololetí toleruju spellingové chyby. Pokud chci, aby děti psaly správně, tak jim slovíčka napíšu nad cvičení, a pak hodnotím to, jestli je správně opsaly.
Postupně pak přidávám pár základních, které už vyžaduji, aby uměly psát písemně. Ale zase záleží na tom, jestli nemají problém s dys. Jinak spíš zkouším podle obrázků ústně.
Ale od těch, co se učí od první třídy už bych ve čtvrté alespoň základní slovíčka vyžadovala.

Poštolka J
Zasloužilá kecalka 515 příspěvků 20.03.18 17:58

Dcerka je třeťačka, musí od začátku i správně psát. Já po dětech zpočátku psaní slovíček nevyžadovala. Testy podle Chit chatu byly sestavený tak, že téměř všechny děti zvládly na 1. Ale u nás je angličtina až od třetí třídy.

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Jak si sbalit tašku do porodnice a nezbláznit se