Asistent pedagoga. Co vše je potřeba a jak dlouho trvá?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
8881
18.7.23 15:24
@mababa232 píše:
@Oriseka taky jsem kdysi měla rychlokurz. V praxi to bylo na nic. Ale postupem času jsem se vypracovala na učitelku.

Co sis dostudovala?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22896
18.7.23 15:25
@vokishka píše:
tak třeba na plný úvazek se u nás běžně končí některé dny 15.30 nebo i 16, je to každý den jinak. ALe je to jen ranní a volné prázdniny, to jo.

Tak AP byva hodne na zkraceny uvazek. Plny uvazek uz pak moc vyhod nema. Ja bych tuto praci nesla delat na plny uvazek.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
74217
18.7.23 15:31

Co vlastně děláš za obor, kde máš neurčitou smlouvu?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22896
18.7.23 15:41
@mababa232 píše:
@Oriseka taky jsem kdysi měla rychlokurz. V praxi to bylo na nic. Ale postupem času jsem se vypracovala na učitelku.

Delam AP kvuli pracovni dobe. Jinak jsem ucitelka MS. Ale ted nemuzu delat do 16-17hod. Mam dobre podminky, takze si nestezuji. Bohuzel ne kazdy s rychlokurzem je dobry. Chybi praxe. Neumi si poradit ani se zakladnimi problemy. Nerikam, ze vsichni.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24867
18.7.23 16:34
@NicolaJ píše:
@vokishka malé město. A do zvláštní školy nejde kde kdo. Co si budem asi to nebude růžové

No u nás ve specce AP hromadně odmítáme. Abyste se nedivila.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
526
18.7.23 16:39

Naše ZŠ (kde mám syna který asistenta potřebuje) si vybírá asistenty pedagoga fakt pečlivě. Neexistuje aby to dělal někdo s učňákem nebo nedej bože základní školou a kurzem. Takže musí mít vzdělání pedagogického směru a minimálně maturitu (někdy jsou to studentky pedagogické VŠ). A díky bohu za to. Když vidím, třeba ve skupině na FB asistentů pedagoga kdo všechno to jde dělat protože kurz je na chvilinku a příznivá pracovní doba. A pak takovému člověku svěř dítě které má speciální potřeby :zed: Jen můj názor jako matky dítěte se speciálními potřebami.