Bolest zubů v letadle?

Anonymní
20.7.21 23:14

Bolest zubů v letadle?

Ahoj, stalo se vám někdy, že by vás při cestě letadlem rozbolely zuby na kterých máte plomby? Trochu se toho děsím. Článek****

Díky za názory! :srdce:

Edit adminem: smazán odkaz

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2742
20.7.21 23:24

Nestalo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5892
20.7.21 23:30

Čáu

autor článku je zahradník

sám o sobě píše :

Jsem vášnivý zahradník. Holky mají výhodu, že si na nehty natřou lak, ale já vždy před schůzkami drhnu kartáčkem nehty od hlíny a po víkendu to dost často vůbec nejde. Není nic, co by mi nevyrostlo, nezaplodilo nebo nezakvetlo. Ale nebojte se, nejsem amatérem ani v módě. Živil jsem se léta jako stylista a móda je mojí druhou vášní. Stejně tak jako vlasy.

a můj dotaz zní

proč berete články o zdraví od pana zahradníka tak… :think:…vážně?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2742
20.7.21 23:32
@Borrealis píše: Čáu

sám o sobě píše :

Jsem vášnivý zahradník. Holky mají výhodu, že si na nehty natřou lak, ale já vždy před schůzkami drhnu kartáčkem nehty od hlíny a po víkendu to dost často vůbec nejde. Není nic, co by mi nevyrostlo, nezaplodilo nebo nezakvetlo. Ale nebojte se, nejsem amatérem ani v módě. Živil jsem se léta jako stylista a móda je mojí druhou vášní. Stejně tak jako vlasy.

a můj dotaz zní

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: tvl… no me se to zdalo jako uplna blbost, ale ze to psal zahradnik, to by me nenapadlo 😪
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
SAJ
9722
20.7.21 23:34
@Borrealis píše: Čáu

sám o sobě píše :

a můj dotaz zní

Vrahem je vždy zahradník. :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15279
21.7.21 00:11
@SAJ píše:
Vrahem je vždy zahradník. :mrgreen:

Vrahem žurnalistiky :lol:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18142
21.7.21 09:05

Tak možná ve stíhačce, kde máš přetížení 12 G, v dopravním letadle těžko anežko :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...