Bydlení student
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
- Sledovat eMimino.cz
Reakce:
Myslím, že maximálně přídavky na dítě (ale počítají se příjmy i rodičů) a pokud jsi na vysoké tak s tím spojené sociální stipendium a pokud musíš dojíždět, tak ubytovací stipendium a pak samozřejmě za prospěch. Ale jinak pokud studuješ, starají se rodiče, což znamená, že bys musela přes soud vymoci alimenty.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Anonymní píše:
Dobrý den, chci se zeptat jestli bych měla nárok na nějaké příspěvky od sociálky, když je mi 19 let a chci odejít od matky z bytu, když to mezi námi není až moc dobrý, zvlášt když studuji a nemám stálý příjem.. tak jestli mám nárok na nějaké peníze na vlastní bydlení nebo tak.. díky za odpovědi
no, v první řadě musíš požádat o výživné - nejlíp oba rodiče (a taky si uvědomit, jak reálné, vzhledem k jejich příjmům je, aby ti mohli dávat dostatečnou částku) na sociálku bych moc nespoléhala, podle mně nějaký doplatky do životního minima nebudou k přežití o samotě dostatečný.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@moniicfka - Kamarád má zřejmě trvalý bydliště jinde než rodiče a už nespadá pod ochranu 26 let předpokládám…
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@analoja noo mam kamarada kterymu je 27 a dostava asi 5 000 od socky..jak je to mozny? ja chci odejit a mit klid.. ja mam pritele.. takze bysme chteli bydlet spolu jen by me zajimalo jestli bych dostala prave tech 5000 taky treba od nich.. co bysme tim treba pouzili na najem
- Citovat
- Upravit
Otázka je, zda kamarád pracoval, co za příspěvek to je, jestli má nájemní smlouvu na byt ve kterém bydlí,… to jestli ti někdo něco dá, ti nikdo neřekne podle informací, které píšeš